י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צלצול מסתורי

מלחיץ: משפחה של נעדרים באסון מקבלת שיחות מקו הטלפון

משפחה של בני זוג נעדרים מקריסת הבניין בפלורידה עדיין מקבלת שיחות תמוהות ממספר הטלפון בבית של הוריהם שקרס | "אנחנו רק יושבים ומחכים, אנחנו מרגישים חסרי תקווה בשלב זה"

מלחיץ: משפחה של נעדרים באסון מקבלת שיחות מקו הטלפון
זירת האסון במיאמי צילום: Miami-Dade Fire Rescue

משפחתם של הסבא והסבתא בפלורידה שנעדרים בעקבות קריסת הבניין בסורפסייד אמרו ביום שלישי כי הם עדיין מקבלים שיחות טלפון מסתוריות מהטלפון הקווי של בני הזוג. עד עתה הם קיבלו לפחות 20 שיחות מאז האסון.

דיאן אוחיון אמרה כי רסיס התקווה האחרון של המשפחה הגיע בתחילת יום שני, כאשר אחותה הצעירה קיבלה טלפון מהוריהם, מרים וארני נוטקין.

"הם נכנסים כל יום" אמרה אוחיון, בת 56, על השיחות המוזרות. "האחרון שאני יודעת עליו היה ביום שני בבוקר, השיחה נכנסה בסביבות השעה 05:30. זה היה סטטי. זה אותו דבר בכל פעם, אנחנו לא שומעים כלום, אז פשוט מנתקים".

אוחיון סיפרה כי אחיינה, ג'ייק סמואלסון, יצר קשר עם בלש במשטרת סורפסייד כדי לברר כיצד שיחות מגיעות לטלפון הקווי של אחותה כבר חמישה ימים לאחר שבניין הדירות של בני הזוג קרס ביום חמישי עם כ-150 בני אדם שעדיין נעדרים.

"אין אף אחד על הקו וזה פשוט סטטי" אמרה אוחיון, "אנחנו מחכים ופשוט מנתקים כי שום דבר לא משתנה", אוחיון אמרה כי בדיקת זיהוי מול חברת הטלפון של אחותה בת 48, מעידה על כך שהשיחות מגיעות מקו הוריה בתוך דירתם מספר 302 במגדלי צ'אמפליין דרום, שם הטלפון היה ליד מיטתם. כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

"אחייני הלך למצלמות כדי לנסות למצוא תשובות, להעלות את המודעות בנושא ואולי לברר אם גם בני משפחה אחרים בבניין מקבלים שיחות" אמרה אוחיון. "פשוט לא הבנו מה המשמעות של שיחות הטלפון האלה. אולי הם קוראים לעזרה, אנחנו לא יודעים מה הם מתכוונים".

הזוג הנעדר, נשוי פעם שניה מזה 27 שנה. ארני בן 87 ומרים בת 81. לפחות 20 שיחות בסך הכל בוצעו מקו הטלפון של בני הזוג מאז התמוטטות הבניין. "לא יודעים מה לחשוב או מה קורה" אמרה. "אנחנו רק יושבים ומחכים, אנחנו מרגישים חסרי תקווה בשלב זה".

אוחיון סירבה למסור לתקשורת את מספר הטלפון של הוריה, אך אמרה כי גם בני הזוג וגם אחותה הצעירה משתמשים בחברת AT&T כספק קו הטלפון.

קריסת בניין אסון מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד