ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
'מבצע 700' • תיעוד

מבצע משטרתי לטיפול במפגעים במזרח י-ם, 17 נעצרו

כחלק בלתי נפרד מהשירות אותו מעניקה המשטרה לתושבי מזרח ירושלים, יחד עם גורמי הרשות והאכיפה השונים, נערכה בימים אלו פעילות משותפת - טיפול במפגעים, שיפור תשתיות ואיכות חיי התושבים, לצד אכיפה בלתי מתפשרת | צפו

מבצע משטרתי לטיפול במפגעים במזרח י-ם, 17 נעצרו
הכוחות במזרח העיר צילום: מתוך הסרטון

17 חשודים נעצרו במהלך השבוע האחרון כחלק מ'מבצע 700' שהחל ביום ראשון האחרון בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף עיריית ירושלים, רשויות המס וגורמי אכיפה נוספים, בשכונות בית חנינא ושועפט במזרח העיר, לאחר שתוכנן בקפידה על מנת לתת פתרון לבעיות העולות בשיח הרציף עם תושבי המקום וכדי לפעול לשיפור התשתיות, ניקיון השכונה, לסלק כל מפגע בטיחותי ולשמור על בטיחות משתמשי הדרך ושמירה על שלום הציבור.

במסגרת זו פעלו כוחות משטרה ומשמר הגבול יחד עם גורמי העירייה וגורמי אכיפה נוספים לפינוי מצבורי אשפה וגרוטאות, ביקור במספר רב של עסקים, איתור מכשירי מדידה לא תקינים, נאכפו דו"חות איכות סביבה והוחרמו על ידי מע"מ מכס מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזויפות. עוד הושמדו בפעילות משותפת עם מועצת הלול אלפי ביצים לא מסומנות ולא ראויות למאכל.

בנוסף, בפעילות של שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים כנגד ביצוע עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך, נרשמו 116 דו"חות תנועה מתוכם- 5 דו"חות בגין אי ציות לרמזור, 5 דו"חות בגין חציית קו הפרדה רצוף או שטח הפרדה, 38 דו"חות בגין עבירות היסח-דעת ו- 4 דו"חות בגין סטייה מנתיב.

בנוסף, במהלך פעילות השוטרים, נתפס נהג בפסילה ורכבו הושבת וכן, נתפס נהג משאית שלא הוציא רישיון נהיגה כלל.

במסגרת המבצע, בפעילות כוחות המשטרה, נעצרו 17 חשודים חלקם עפ"י צו בית משפט בעקבות אירועי הפרות סדר מהחודשים האחרונים וכן בגין תקיפת שוטרים. בחיפושים שונים שנערכו בביתם נתפסו אלפי שקלים, אמל"ח וחומר החשוד כסם. החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירה במשטרה.

"התוצאות הישירות של המבצע ניכרות בשטח והנם חלק בלתי נפרד מפעילות המשטרה, מחד לחשוף את העבירות החמורות הפוגעות באופן ישיר בתושבים ולמצות את הדין עם מבצעם, ומאידך באמצעות הידוק הקשר הישיר של התושבים הנורמטיביים שומרי החוק עם המשטרה להגברת תחושת הביטחון והאמון בקרב כלל תושבי שכונות העיר ומבקריה", נמסר מהמשטרה.

משטרת ישראל מזרח ירושלים בית חנינא שועפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד