י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"גניבה לכל דבר"

היועץ של בנט לשעבר: "אם המדינה תדע - היא תרעד"

לאחר שדווח כי ראה"מ הציע פיצוי ע"ס 30,000 שקלים, אודי רייטר, שטוען לבעלות על 'תוכנית סינגפור' בספר 'איך לנצח' מגיפה' טוען כי בניגוד למה שפורסם: "עורכי הדין הציעו לי קרוב למאה חמישים אלף שקל"

היועץ של בנט לשעבר: "אם המדינה תדע - היא תרעד"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

ברקע ההתקפות מצד הימין כלפיו, היום (רביעי) ראש הממשלה נפתלי בנט מותקף מיועצו לשעבר אודי רייטר, על כך שלקח ממנו תכנים ולא שילם או החזיר.

רייטר טוען שבנט לקח ממנו את 'תוכנית סינגפור' וחלקים מהספרון שלו 'איך לנצח מגיפה', כשהוא לא נתן קרדיט או שילם על כך. השבוע דווח כי עורכי דינו של ראש הממשלה מציעים פיצויים של 30,000, אך רייטר טוען שהוצע יותר.

‏"נפגשנו ודיברנו, הרבה מאחורי הקלעים. ההתנהלות שלהם קטסטרופלית מה שהם טוענים מול הראיות - זוועתי", סיפר ב'גלי ישראל'. "הם מתנערים ממה שכתוב. אני יצרתי את ‏הקמפיין של בנט, והוא עשה את מה שרציתי כל הקמפיין".

רייטר המשיך: "יש 1500 עמודי שיח עם תאריכים ושעות באופן רציף שמוכיחים שאני מייצר את התוכן עצמו ובנט פועל לפי התכנים שאני מייצר. עורכי הדין שלו הציעו לי בטלפון קרוב למאה חמישים אלף שקל, לא בכתב, בתקשורת הם סיפרו על ‏מוכנות לשלם 30 אלף שקלים".

"השיח שלי עם בנט היה 600 אלף לקמפיין ובונוס 500 אלף אם הוא יהיה רה"מ. עשינו ריאיון של שעה וחצי. אחר כך ביקש לחשוב על זה, ואז הוא הודיע שהוא לא הולך על זה, הוא שלל את ההצעה", הוסיף.

"אחרי כמה ימים הוא לקח את התכניות שלי", טען היועץ הפוליטי ואמר, "הלו תעצור שניה, אם אני לא עובד שלך - למה אתה ‏משתמש בתכניות שלי? מה שהוא עשה זה שהוא מחק את השם שלי ורשם את שלו, זה כמו גניבה לכל דבר".

"הוא המשיך אחר כך לבקש ממני ייעוץ. כתבתי לו 'או כסף או זכויות על התכנים שנתתי', שיכתוב לפחות קרדיט. גם על סינגפור וגם על 'איך לנצח מגיפה'. יש פה דברים שאם המדינה תדע - היא תרעד", סיכם.

נפתלי בנט תביעת פיצויים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד