כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הבנק מסרב להעניק הלוואה? יש לכך פתרון

זקוקים להלוואה כנגד הנכס שלכם? כשהבנקים מסרבים לתת קבוצת מור מסדרת לכם הלוואה מהירה בתנאי משכנתא נוחים במיוחד!

הבנק מסרב להעניק הלוואה? יש לכך פתרון
הלוואה חוץ בנקאית צילום: freepik

פלונטר כלכלי עלול להיווצר במצבים רבים: למשל כשאדם לא מצליח להתמודד עם החזרי משכנתא והחזרים של הלוואות שלקח. או כשהבנק מסרב לתת משכנתא, או הלוואה רגילה לכל צורך אחר. גם BDI שלילי עלול להוביל לסירוב של הבנק לסייע וכך גם תיק בהוצאה לפועל. מצד שני, אם יש לכם נכס, תוכלו לצאת מהתסבוכת שנקלעתם אליה גם בלי הבנק - אלא בעזרת קבוצת מור, שתדאג לארגן עבורכם הלוואה בתנאים נוחים במיוחד, תנאי משכנתא. מהות המוצר הפיננסי שמציעה הקבוצה היא הלוואה כנגד נכס, וכתבה זו מפרטת כיצד מתנהל התהליך, מהם יתרונותיו ולמי הוא מתאים.

האם השירות מתאים גם לכם?

הבדיקה הראשונית היא כאמור בעלות על נכס. חז"ל אמנם האמינו שמרבה נכסים מרבה דאגה, ולפעמים נכס אכן מייצר גם דאגות, אבל אם נקלעתם לקשיים כלכליים והבנק לא מוכן להושיט יד - הנכס שבבעלותכם הוא כרטיס היציאה שלכם מהבור הכלכלי. קבוצת מור מסייעת לבעלי נכסים לקבל הלוואה בתנאים מצוינים, למעשה תנאים של משכנתא, וכך להתמודד עם כל ההוצאות לרבות החזרי הלוואות וכיסוי חובות.

התהליך מתאים לבעלי כל סוגי הנכסים הרלוונטיים: דירת מגורים (גם אם קטנה וגם אם במיקום שלא מוגדר כאזור מבוקש), חנות (בכל תחומי הפעילות), משרד (בין אם חדיש ומושקע ובין אם כזה שנבנה כבר לפני שנים רבות), מגרש ועוד. המשוואה פשוטה: אם יש לכם נכס, אתם לא צריכים לדאוג - קבוצת מור תעזור לכם להתמודד עם כל קושי פיננסי.

כיצד מתנהל התהליך מול קבוצת מור?

תהליך קבלת הלוואה כנגד נכס עם קבוצת מור כולל 3 שלבים. השלב הראשון הוא מילוי שאלון קצר כדי לבחון את הזכאות העקרונית להלוואה בתנאי משכנתא. חשוב לציין שבזכות האיכות המקצועית של נשות ואנשי המקצוע של החברה תקבלו תשובה ראשונית תוך לא יותר מ-24 שעות, כך שלא תצטרכו להיות במתח.

השלב השני בתהליך הוא פגישה, שיכולה להיות פרונטלית או בזום. בפגישה יוצג בפניכם הפתרון שנבנה עבורכם, ואם הוא יהיה מקובל עליכם, תוך זמן קצר מאוד תקבלו את הכסף הנחוץ לכם.

מעבר למהירות הטיפול בכל בקשה, יתרון מהותי נוסף של התהליך היעיל הוא שהתשלום עבור השירות מתבצע אך ורק לאחר שתקבלו את הכסף, כלומר רק אם אכן ישנה הצלחה וללא דמי פתיחת תיק. כמו כן אין דרישה לערבים, דבר שמקל גם הוא על התהליך. חשוב לציין כי מדובר בהלוואה לכל מטרה שהיא - מימון פרויקטים, גישור, השלמת רכישה, סילוק חובות ועוד - וכי היא ניתנת תחת אישורו של משרד האוצר.

הלוואה כנגד נכס - הדרך המשתלמת לצאת מהסחרור הכלכלי ולעלות על דרך המלך

חובות, חוסר יכולת לעמוד בהחזרים של המשכנתא, קושי לממן את ההוצאות השוטפות, BDI שלילי, הליך פשיטת רגל - כל אלה עלולים לייצר כדור שלג שיתגלגל ויתפח ויגדיל את המינוס ויקשה עליכם יותר ויותר לצאת מהסחרור הפיננסי.

עם קבוצת מור אפשר למנוע את המצב המסוכן הנ"ל. הקבוצה משתפת פעולה עם קרנות מימון בתחום הנדל"ן - קרנות אשר מוחזקות בידי חברות ציבוריות (שנסחרות בשוק ההון בארץ), ושבנוסף יש להן רישיון מטעם משרד האוצר לספק פתרונות מימון לציבור הרחב.

בהתאם יכולה קבוצת מור לספק את הפתרון הנכון, ובפרט לנוכח תהליך העבודה היעיל שהיא בנתה והמחויבות המלאה של החברה לכל לקוחותיה. המחויבות באה לידי ביטוי גם בבניית תוכנית כלכלית מקיפה שתאפשר ניצול מיטבי של ההלוואה ועלייה על דרך המלך. בין השאר גם תוכלו להתחיל להחזיר את ההלוואה רק כעבור שנה, כך שיהיה לכם מרווח משמעותי לנשימה.

איך מקבלים הלוואה מהירה בתנאי משכנתא נוחים? פשוט מתקשרים. והכסף, ואיתו השקט הנפשי שמעניקה הלוואה כנגד נכס, בדרך אליכם.

לייעוץ ראשוני בחינם וללא התחייבות חייגו: 074-7695858
אתר החברה:   www.groupmor.co.il

 

הלוואה הלוואה חוץ בנקאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד