י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שקרא לשקול

תושבי המאחז מגיבים לבן-גביר: "ההחלטה שלנו"

אחרי שתושבי אביתר הודיעו כי הם קיבלו את הפשרה החדשה, יו"ר 'עוצמה יהודית' קרא לאחרונים לשקול מחדש אם לעזוב את ביתם: "אני חושש הממשלה תחליט בסופו של דבר לפנות את הישוב" | תושבי המאחז פוסלים את הקריאה: "התושבים אלה שקבעו שזה ההסכם"

תושבי המאחז מגיבים לבן-גביר: "ההחלטה שלנו"
בית המדרש באביתר צילום: Diamant/Flash90

ברקע הזעם מהשמאל הקיצוני על ההחלטה, היום (רביעי) יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר קרא לתושבי המאחז אביתר לשקול מחדש את הסכמתם למתווה הפשרה החדש.

"אני חושש שהממשלה תחליט בסופו של דבר לפנות את היישוב אביתר", אמר בן-גביר בראיון ל'כאן ב', "ותטען הבטחנו לא לפנות, אבל לא הבטחנו לקיים את ההסדר".

אלא שתושבי אביתר בטוחים בהחלטתם, ומטעמם נמסר ל'בחדרי חרדים': "זה בסדר גמור שאנשים לא יסכימו, בסוף הדבר המשמעותי פה הוא שהתושבים קיבלו את ההחלטה. התושבים אלה שקבעו שזה ההסכם".

כאמור תושבי אביתר כינסו אתמול ישיבת חברים, בסופה הוחלט כי המאחז יתמוך במתווה הסופי, והם יתפנו מרצונם החופשי עד סוף השבוע הקרוב, כשבתיהם, למרות שהם מתפנים, יישארו על הקרקע ולא יהרסו.

במתווה הקודם סוכם כי בא' באלול תוקם ישיבת הסדר באביתר, אך בפשרה הנוכחית הוסכם כי רק אם הקרקעות שעליהן יושב הישוב, יוכרזו כאדמות מדינה, אז תקום הישיבה במקום על פי החוק, אך כעת שר הבט"פ טוען שלא תקום.

אביתר איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד