כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
למרות השיימינג

הח"כ מכחיש עריקה: נולדתי בליכוד ואמות בליכוד

בימים האחרונים נפוצו שמועות על עריקה של חברים מהליכוד, בנוסף להכחשות של דיכטר גם חבר הכנסת פטין מולא חש צורך לבסס את נאמנותו לליכוד, ולהדוף שמועות כלשהן: "נולדתי בליכוד ואמות בליכוד" הדגיש. עוד הוסיף מולא: "הליכוד חזק ומלוכד מתמיד"

הח"כ מכחיש עריקה: נולדתי בליכוד ואמות בליכוד
ח"כ פטין מולא צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בצל ההתבססות של הקואליציה והאופוזיציה, מנסים בקואליציה לקדם חוק שיאפשר עריקה של 4 חברים, תוך שהרצון הוא לאפשר לחברי הליכוד לערוק לגוש השינוי. אמש (שלישי) אף פורסמו שמותיהם של חברי הכנסת אבי דיכטר וקרן ברק כמועמדים לעריקה בשמו של גדעון אלון, כתב 'ישראל היום' לשעבר.

חבר הכנסת אבי דיכטר הגיב להודעה: "יש כנראה למישהו חלום רטוב שאני אעזוב את תנועת הליכוד. זה לא עומד לקרות. ציוצו של גדעון אלון שמופעל ע"י מישהו, מנותק מהמציאות ויטופל בנפרד", קרן ברק הגיבה על תגובתו של דיכטר: "גם אני, בדיוק מה שאבי כתב ודייק".

לאחר תגובה זו, הוסיף דיכטר וכתב: "תגובת גדעון אלון: קשקוש. זה פייק ניוז שמישהו פירסם בשמי. כידוע לך פרשתי בסוף אפריל מישראל היום ואינני מסקר את הכנסת ובוודאי לא מפרסם ידיעות הזויות בטח לא על דיכטר שאתו אני מאד מיודד".

בנוסף לדיכטר גם חבר הכנסת פטין מולא חש צורך לבסס את הישארותו בליכוד, ולהדוף שמועות כלשהן: "נולדתי בליכוד ואמות בליכוד", הדגיש. עוד הוסיף מולא: "הליכוד חזק ומלוכד מתמיד".

אמירה זו של מולא מגיע לאחר ה'שיימינג' שבוצע לו על ידי מפלגת הליכוד, שלאחר לילה של פיליבסטר שנמשך 15 שעות, המשיכו לנהל שיימינג נגד אלה שפרשו לשינה. "לצערנו", פרסמו בעמוד הפייסבוק הרשמי של ׳הליכוד׳, "בעוד שאמש הייתה התייצבות מלאה של כל חברי הליכוד בהצבעות בכנסת במאבקנו נגד ממשלת השמאל המסוכנת, היום כמה חברי כנסת עשו דין לעצמם".

במפלגה ציינו כי "בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות".

בהודעה האשימו את חברי הכנסת שגרמו נזק לימין, "תודה לרוב המוחלט של חברי הכנסת שנמצאים בכנסת מסביב לשעון ונאבקים בממשלת השמאל המסוכנת", מסרו ותקפו, "אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין".

ליכוד פוטין מולא אבי דיכטר קרן ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד