כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תקדים שיכשיר אנרכיה"

קריאה ליועמ"ש: חקור את עבירות הבניה באביתר

לאחר שתושבי אביתר הכריזו כי הם מסכימים להסכם הפשרה הסופי, חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ' שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, ובו דרש שיתפתח בחקירה על עבירות הבניה במקום: "במאחז הלא מורשה" | בנוסף דרש לערוך בירור על ההתנהלות של הדרג המשפטי במנהל האזרחי

קריאה ליועמ"ש: חקור את עבירות הבניה באביתר
היועמ"ש לממשלה, אביחי מנדלבליט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע הזעם בשמאל הקיצוני על מהות הפשרה, היום (רביעי) הוגשה בקשה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובה נכתב קריאה לחקור את עבירות הבניה במאחז אביתר.

הבקשה, שהוגשה על ידי חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ', שמתנגד להסכם הפשרה, היא לחקור את עבירות הבניה באביתר. בנוסף, רז דרש לערוך בירור התנהלות הדרג המשפטי של המנהל האזרחי.

"בחודשים האחרונים, הקימו חבורה של מתנחלים אזרחי ישראל את המאחז הלא חוקי אביתר", כתב וטען, "במקביל, טענותיהם של הפלסטינים תושבי האזור בנוגע לזכותם על הקרקע, זוכות להתעלמות מצד הרשויות ומשרדי הממשלה".

רז המשיך: "בימים אלה, פנתה המדינה להגיע להסדר פשרה עם מקימי אביתר, במה שעלול להיות תקדים שיכשיר אנרכיה ועבריינות, תוך ניצול ציני ליד הרפה שמספקות הרשויות לנושאי ת"ז ישראלית בכל הקשור לקרקעות בשטחים הכבושים".

"לאור האמור, אני קורא לך לחקור הן את עבירות הבניה במאחז הלא מורשה, והן לערוך בירור לגבי ההתנהלות הדרג המקצועי המשפטי במנהל האזרחי", קרא.

אביחי מנדלבליט מוסי רז אביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד