י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

הכתב שהותקף: "דחפו אותי ואני עם פריצת דיסק ושבר"

כתב ערוץ 20 הותקף במהלך סיקור המהומות בשער שכם אומר ל'בחדרי חרדים' "לא הבנתי בהתחלה כי יש לי פריצת דיסק, גם לא הרגשתי שזה שבר חשבתי שזה משהו שיחלוף עד הבוקר"

הכתב שהותקף: "דחפו אותי ואני עם פריצת דיסק ושבר"
אברהם בלוך צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

כתב המשפט של 'ערוץ 20' הותקף לפני כשלושה שבועות בשער שכם על ידי פורעים ערבים אלימים, עכשיו הוא שוכב בבית עם פריצת דיסק וחשש לשבר, "דחפו אותי ואת הצלם שלנו על הספסל ונפלתי על הגב".

אברהם בלוך המתגורר בישוב בית אל, ועובד ככתב לענייני משפט בערוץ 20, הותקף בעת שידור חי על מהומות לפני 20 יום בשער שכם ונפצע, בלוך לא ידע בשעות הראשונות כי המצב שלו לא טוב, והמשיך לעבוד, בסיום השידור הוא הלך לביתו, ואז החל להרגיש את הכאב בצורה חמורה.

"הפילו אותי על הגב" הוא סיפר ל'בחדרי חרדים', "דחפו אותי, לא הבנתי בהתחלה כי יש לי פריצת דיסק, גם לא הרגשתי שזה שבר, חשבתי שזה משהו שיחלוף עד הבוקר, אבל בבוקר הבנתי שאני בבעיה, הכול כואב".

בלוך סיפר כי הלך באותו יום לתחנת המשטרה להגיש תלונה, ואכן שלושה ערבים נעצרו, שניים מהם שוחררו באותו יום, את השלישי השאירו במעצר עוד שלושה ימים, ואז שחררו גם אותו, בלוך אומר כי המשטרה עדיין חוקרת וכי המקרה "נמצא בחקירה".

כזכור כשהותקפו עיתונאים מערוץ כאן 11 ב-13 למאי על ידי פורעים יהודים, ב-18 למאי הפרקליטות הגישה כתב אישום, אך אצל בלוך הפרקליטות לא ממהרת לאף מקום, "שם לא הייתה פציעה, שם הייתה תקיפה, אותי תקפו ופצעו וגרמו לי לחבלה חמורה, וכלום, שקט, איפה כל מגני העיתונאים נעלמו?".

שער שכם ערוץ 20 תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד