ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על חשבון משלם המיסים

מיליוני שקלים > נחשף: זו עלות מגוריו של נפתלי בנט ברעננה

למרות שנתניהו צפוי לעזוב את בלפור בעוד כשבוע וחצי, ראש הממשלה בנט מעוניין להמשיך להתגורר בביתו שברעננה, ולא לעבור למעון הרשמי - והעלות הכספית תנוע בין 12 ל-15 מיליון שקלים | הסיבות: הצבת מצלמות, תשתיות מחסומים לכלי רכב ועמדות אבטחה | וכל זה על חשבוננו

מיליוני שקלים > נחשף: זו עלות מגוריו של נפתלי בנט ברעננה
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כשלושה שבועות לאחר שהושבע כראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט אמור להתחיל להשתמש במעון ראש הממשלה בבלפור בעוד כשבוע וחצי, אך הערב (רביעי) פורסם כי בעקבות כוונותיו להישאר לגור ברעננה, העלות הכספית תגיע למיליוני שקלים וכל אלו על חשבון משלם המיסים.

אם לא די בממשלה המנופחת, שכוללת 27 שרים, 4 סגני שרים ו-30 ח"כים שנכנסו במסגרת החור הנורבגי, על פי הדיווח ב'חדשות 13', עלות השיפוצים סביב בית משפחת בנט, ברחוב ציפמן ברעננה תעמוד על בין 12 ל-15 מיליוני שקלים.

העלות כוללת הוצאות האבטחה שנדרשות סביב ביתו של האיש המאוים והמאובטח ביותר במדינה, שאינן תלויות בו אלא בכוחות הביטחון. בין ההוצאות, ככל הנראה, הם הצבת מצלמות, גדרות מסביב לביתו, מחסומים נגד כלי רכב, תשתיות ועמדות אבטחה.

הוצאה נוספת היא שכירת דירה למאבטחיו של ראש מהממשלה הנכנס, וישנם מגעים של השב"כ עם שכניו של בנט לגבי דירה, שכרגע, סכומה עומד על 30 אלף שקל לחודש.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה לדיווח: "אגף ביטחון וחירום פועל על פי הנחיות השב"כ, ובהתאם לשיקולים מבצעיים ומקצועיים בלבד. האגף אינו מתייחס לפרטי סידורי האבטחה".

רעננה נפתלי בנט מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד