ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אסון מיאמי

מספר ההרוגים עולה: גופותיהם של שני ילדים נמצאו בין ההריסות

שבוע אחרי האסון ובקצב חיפושים איטי להחריד אותרו במהלך הלילה  גופותיהם של שני ילדים נוספים בני 4 ו-10 גופות בינות להריסות במיאמי, והעלו את מספר ההרוגים ל-18 | במקביל התובעת הראשית במיאמי אמרה כי היא תבקש מחבר מושבעים גדול לחקור את ההתמוטטות הקטלנית

מספר ההרוגים עולה: גופותיהם של שני ילדים נמצאו בין ההריסות
כוחות החילוץ בפעולה צילום: Miami Beach Fire

גופותיהם של שני ילדים, בני 10 וארבע, נמצאו כשצוותי חיפוש חיפשו אחר ניצולים בהריסות הבניין שקרס לפני שבוע, הסיכויים למצוא ניצולים בחיים כמעט ולא קיימים.

ראש עיריית מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, הודיע ביום רביעי, היום השביעי לחיפושים אחר ניצולים, כי גופותיהם של שני ילדים, בגילאי 10 ו-4, נמצאו בין ההריסות של בניין הדירות מה שהעלה את מספר ההרוגים ל-18, כך אמרו גורמים רשמיים הלילה.

"כל אובדן חיים מהתמוטטות הוא טרגדיה, אך אובדן ילדינו גדול מכדי לשאת", אמרה לוין קאווה. "הקהילה שלנו, האומה שלנו והעולם, כולנו אבלים עם המשפחות האלה". מספרם של אנשים הנעדרים עומד עד עתה על 145.

בתוך כך התובעת הראשית של מיאמי אמרה כי היא תבקש מחבר מושבעים גדול לחקור את ההתמוטטות. "למשרד שלי יש מסורת ארוכה של הצגת נושאים חשובים, ולא רק תיקים פליליים בפני חבר מושבעים גדול", כך אמרה פרקליטת מחוז מיאמי-דייד, קתרין פרננדז רונדל. "חבר המושבעים הגדול שלנו שימש גם באירועים שונים של הקהילות שלנו לענייני בריאות ובטיחות הציבור", אמרה והוסיפה כי חבר המושבעים שלה פרסם דו"ח בעקבות הוריקן אנדרו בשנת 1992.

"אני מתכננת לבקש כי חבר המושבעים הגדול שלנו יבדוק אילו צעדים אנו יכולים לנקוט כדי להגן על תושבינו, מבלי לסכן מידע ביטחוני ולא להפריע לחקירות פליליות אפשריות", הוסיפה.

לא ברור מתי מתכנן רונדל להביא את הנושא בפני חבר מושבעים, לדבריה, היא שלחה מומחים לזירה שעות לאחר שכמעט מחצית ממגדלי צ'אמפליין דרום סורפסייד קרס בשבוע שעבר. בתוך כך הנשיא ג'ו ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן יבקרו בסורפסייד היום, כך הודיע ​​הבית הלבן.

לדברי התובעת המחוזית, מהנדסי המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה, שחקרו את פיגועי ה-11 בספטמבר 2001 מגדלי התאומים, אמרו לה כי חקירת סיבת ההתמוטטות "תארך זמן רב".

אסון מיאמי חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד