י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מסוכן יותר ממרצ"

פעיל ההתיישבות: "ברדוגו ונתניהו מסוכנים"

לאחר שסוכם על מתווה חדש לפינוי אביתר, צבי סוכות, תושב המקום ופעיל התיישבות בכיר, תקף את הפרשן המזוהה עם נתניהו: "הבנאדם הכי מסוכן להתיישבות, שונא אותה" | בנוסף התייחס לביקורת כלפי ראשי המתנחלים: "אנחנו לא קבלני קולות של אף אחד"

פעיל ההתיישבות: "ברדוגו ונתניהו מסוכנים"
הבנייה באביתר צילום: Hillel Maeir/Flash90

צבי סוכות, פעיל ההתיישבות היהודית וממובילי מאחז אביתר, התייחס אתמול (רביעי) לביקורת מימין על הסכם הפשרה שהתושבים הסכימו לו ותקף את פרשן גל"צ יעקב ברדוגו.

סוכות, שהיה מראשי אביתר, הגיב לביקורות מהימין על ההסכמה של התושבים לפינויים: ''הקמפיין הזה שמנסים לעשות בתקופה האחרונה, גורמים בליכוד שמנסים לפצל בין המתיישבים לבין הפריפריה".

"מי שעושה את זה, זה יעקב ברדוגו. הוא המסית הכי גרוע שהיה נגד ההתיישבות, יותר ממרצ, יותר ממפלגת העבודה ויותר משלום עכשיו", הוסיף.

''ברדוגו ויאיר נתניהו תוקעים טריז בין המתיישבים לפריפריה", טען בראיון ל'ערוץ 20' על הפרשן שמזוהה כתומך נתניהו. "ברדוגו הוא הבנאדם הכי מסוכן להתיישבות, שונא התיישבות. ברדוגו שונא את ההתיישבות יותר ממרצ, הוא לא איש ימין".

"אנשים שהכי מפסידים ממשלה כזאת, הם אנחנו. לא יצאנו להפגנות, נכון, אנחנו לא קבלני הפגנות של אף אחד. אנחנו רוצים ממשלת ימין", סיכם.

אביתר צבי סוכות יאיר נתניהו יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד