י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חקירה מהירה

נעצר חשוד בתקיפת נהג האוטובוס במודיעין עילית

פעולות חקירה מהירות הביאו אתמול למעצרו של חשוד כבן 19 תושב ירושלים, בחשד לתקיפת נהג אוטובוס במודיעין עילית | צפויים מעצרים של חשודים נוספים | הצעיר יובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט

נעצר חשוד בתקיפת נהג האוטובוס במודיעין עילית
האוטובוס שהותקף צילום: צילום מסך

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) צעיר, תושב ירושלים, בחשד שתקף את נהג האוטובוס במודיעין עילית והביא לפציעתו. לטענת הנהג, חמישה צעירים עלו לאוטובוס ותקפו אותו קשות בין השאר בעזרת אבנים. הנהג פונה לטיפול רפואי. "פעולות חקירה מהירות הביאו למעצרו של חשוד כבן 19 תושב ירושלים בחשד לתקיפה", נמסר מהמשטרה.

כפי שדווח אתמול, נהג אוטובוס ציבורי נפצע במהלך תקיפה של נערי שוליים במהלך נסיעה בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה, כי ככל הנראה הרקע לתקיפתו של הנהג הוא ויכוח שהתפתח בין החשודים לנהג לאחר שסירב להמתין לחברם שאמור היה לעלות עימם לאוטובוס.

בתגובה, מנעו הצעירים את סגירת דלתות האוטובוס ותקפו את הנהג. החשוד נחקר והבוקר יובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בירושלים. במשטרה מציינים כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר: "אנו מברכים את משטרת ישראל על הפעולה המהירה. כעת, יש להעמיד את התוקף למשפט מהר ככל האפשר תוך הגשת כתב אישום מחמיר נגדו. רק הכרה בנהגים כעובדי ציבור ישימו סוף למציאות ההזויה בה נהגי האוטובוסים הפכו לבשר תותחים".

על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו הנהגים  3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו. בנוסף לכך, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19% מהם דיווחו על 3 ויותר מקרים).

אוטובוס נהג מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד