י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חופשה חלומית

הזדמנות שלא תחזור בחיפה: חופשה מפנקת במלון בוטיק במחיר מבצע

תוהים כיצד לצאת לחופשה מפנקת ורגועה ויחד עם זאת לא לסיים אותה עם חור בכיס? יש לנו בשורה עבורכם. בזמן שמחירי הצימרים והמלונות בארץ מרקיעים שחקים, מלון סאטורי בחיפה מציע לילה במחיר שלא תמצאו בשום מקום אחר • בנוסף לזאת תקבלו שתי אטרקציות במתנה שיעניקו לכם חופשה חלומית

הזדמנות שלא תחזור בחיפה: חופשה מפנקת במלון בוטיק במחיר מבצע
מלון סאטורי חיפה צילום: מתוך אתר החברה

אם יש עיר בישראל שאינה מקבלת את הכבוד הראוי לה, היא חיפה. העיר הצפונית מציגה לראווה מוקדי בילוי רבים, חופי ים נהדרים, נופים ירוקים ואווירת חופש שיש רק בצפון. ובניגוד לערים רחוקות ומנותקות, חיפה הפכה זה מכבר למעוז חרדי שהולך וגדל, כך שהנופשים בה יכולים למצוא בתי כנסיות ומניינים וכן חנויות ומסעדות כשרות למהדרין.

בשורה מיוחדת מגיעה כעת ממלון סאטורי בחיפה, שלא תשאיר אצלכם מקום להתלבטות באשר ליעד החופשה הבא שלכם. 

מלון סאטורי הוא מלון בוטיק השוכן במרכז העיר חיפה. בזמן שמחירי הצימרים והמלונות בישראל מרקיעים שחקים, המלון מציע חדר ללילה במחיר של 350 ש"ח בלבד באמצע שבוע ו-450 לסופ"ש! וזה עוד לא הכל. לנופשים במלון תינתן הטבה מיוחדת בדמות שתי אטרקציות מתנה, מתוך שלל אתרי הבילוי שיש לחיפה להציע.


חדר במלון סאטורי • קרדיט: מתוך האתר

כבר בכניסתכם למלון תחושו באווירה הקסומה השורה בו. העיצוב הנעים, האבזור המוקפד והמיקום המרכזי, יחדירו בכם תחושת רוגע ונינוחות.

במלון תמצאו חדר כושר מאובזר ומרפסת גג המשקיפה באופן היקפי על הכרמל, על הנמל ועל הים. מקום נפלא להתחבר בו לדופק המיוחד של חיפה.


הר הכרמל • קרדיט: מתוך אתר החברה

בעיר עצמה תוכלו ליהנות מעשרות אטרקציות לכל המשפחה, הנעות בין בילוי בים, לביקור באחד מהמוזיאונים של חיפה או במרכזי הקניות התוססים והמסעדות המופלאות של העיר. מכאן תוכלו לצאת גם בקלות למסלולי טיול יפהפיים על הר הכרמל הירוק כל ימות השנה, כולל נסיעה חוויתית על הרכבלים המוכרים שהפכו לסמל של הכרמל. כמו כן, העיר מציעה מגוון פעילויות לילדים, הכוללות את הבאולינג הגדול ביותר בארץ, מכוניות מתנגשות, סדנת גלישה, סדנת יצירה, מטווח פיינטבול, קרטינג, מקצה בטרקטרון חשמלי ועוד. בנוסף, העיר נמצאת במרחק לא רב מערי הצפון הפורחות, כך שניתן לעשות גיחה קצרה למפלים ולאתרי הטבע הפופולריים בארץ.  

אז למה אתם מחכים? מהרו לתפוס את מקומכם לקראת חופשת הקיץ ותהנו מחופשה משפחתית חלומית ובלתי נשכחת.

לחצו כאן להזמנת מקום דרך האתר<<

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!>>>

חיפה תיירות בארץ חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד