י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בבית המטפלת

ירושלים: החייאה על פעוט שאיבד את הכרתו, מצבו קריטי

פעוט כבן ארבעה חודשים איבד הבוקר את הכרתו בבית המטפלת בשכונת גבעת שאול בירושלים | כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החלים 

ירושלים: החייאה על פעוט שאיבד את הכרתו, מצבו קריטי
אילוסטרציה צילום: unsplash

כוחות ההצלה ביצעו הבוקר (חמישי) פעולות החייאה בפעוט כבן ארבעה חודשים, בן למשפחה חרדית, לאחר שאיבד את הכרתו בעת ששהה בבית המטפלת בשכונת גבעת שאול בירושלים.

הפעוט פונה לבית החולים תוך ניסיונות להציל את חייו. מצבו מוגדר כעת אנוש. מארגון איחוד הצלה נמסר כי "צוותי הרפואה של העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן 4 חודשים שאיבד את הכרתו תוך כדי שהותו אצל מטפלת בירושלים".

אבי פרעס חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה לאחר שנמסר לנו כי איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ובשלב זה מצבו מוגדר אנוש".

שלומי אטיאס חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "הפעוט פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

איתי שמעונוב, פארמדיק ב'צוות הצלה' מוסיף: "הגעתי לבית של מטפלת, בה נמצא פעוט בן 4 חודשים, כשהוא ללא דופק ונשימה. יחד עם צוות אט"ן של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ופעלנו לייצב את מצבו, והוא פונה להמשך טיפול בביה"ח, כשמצבו קשה ולא יציב".

החייאה פעוט מטפלת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד