כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בעל דירוג אשראי נמוך? שפר דירוגך

דירוג אשראי נמוך הינו מתכון לשורה של מגבלות פיננסיות בעלות השפעות הרות גורל על חיינו. בעזרת המקצוענים של ''ניו קרדיט'' תוכלו לשפר את הדירוג תוך פרק זמן קצר בדרך להלוואה איכותית בתנאים אטרקטיביים

בעל דירוג אשראי נמוך? שפר דירוגך
אשראי צילום: unsplash

אין זה סוד כי יוקר המחייה בישראל נחשב לאחד הגבוהים בעולם. אנו עדים לכך כמעט בכל צעד שאנחנו עושים – בין אם זה במחירי הדיור והשכירות אשר מרקיעים שחקים, מוצרי מזון, מוצרי פנאי, חבילות נופש, ביגוד והיד עוד נטויה.

יחד עם זאת, מנתוני בנק ישראל עולה כי קצב גידול האשראי בישראל נסק בעשור האחרון בכ-10%, בעוד שההכנסה נטו של כל משק בית עלתה רק ב-5%. לכך יש להוסיף את חוק נתוני האשראי שנכנס לתוקף באפריל 2019 והגדיר רפורמה רחבת היקף בשוק האשראי, באמצעות איסוף רחב של מידע פיננסי על כל אחד ואחת מאיתנו (מוסר תשלומים, היקף התחייבויות כלכליות כמו משכנתא והלוואות ועוד). רפורמה זו נועדה למעשה לאפשר לבנקים ולגופים הפיננסים המלווים לנו כסף, להעריך בצורה טובה יותר את יכולת ההחזר שלנו תוך חישוב מאזן של סיכוי לעומת סיכון.

כך נוצר מצב בעייתי לפיו דירוג האשראי הפך לפקטור היחידי כמעט אליו מתייחסים נותני ההלוואות, תוך חישוב ההיסטוריה הפיננסית שלנו ב-3 השנים האחרונות. באם הדירוג שלנו הינו גבוה (נע במספרים שבין 1000-1) אנו צפויים לקבל תנאים אטרקטיביים עבור הלוואה, אולם באם מסיבה כזו או אחרת הדירוג הינו נמוך ומתחת לממוצע, נתקשה לקבל הלוואה, שכן עבור הבנק או הגוף המלווה ניחשב ללקוחות ''מסוכנים'' אשר עלולים שלא לעמוד בהחזרים החודשיים ולגרום להם נזק חלילה.

דירוג אשראי נמוך: זה ממש לא סוף העולם

זה אף פעם לא נעים לקבל ציון נמוך במבחן, אבל חשוב לזכור באותה נשימה כי זה ממש לא סוף העולם. במידה ודירוג האשראי שלכם אינו עומד בקריטריונים הדרושים מצד הגופים המלווים, חשוב תחילה לערוך בדיקת אשראי מעמיקה במטרה לבחון מהם הגורמים לדירוג הנמוך שקיבלתם. לעיתים, יתכן כי מדובר בכלל במשתנים שכלל לא הייתם מודעים אליהם, כדוגמות חשבונות שטרם שולמו או צ'קים שחזרו ללא ידיעתכם.

זה המקום להבהיר כי באמצעות עמידה בתשלומים, הסדרת החובות הקיימים והתנהלות פיננסית אחראית יותר תוכלו לשפר את דירוג האשראי שלכם תוך פרק זמן קצר (שבועות ספורים). לשם כך מומלץ להיוועץ במומחים לשיפור דירוג האשראי של חברת ''ניו קרדיט'', אשר באמתחתם ניסיון מוכח עם אלפי לקוחות מרוצים. אלו זכו חיווי אשראי חיובי, זאת לאחר מסכת של התמודדויות מול הבנקים והגופים המלווים נוכח דירוג אשראי נמוך.

צוות המומחים של ''ניו קרדיט'' הכולל את מיטב בעלי המקצוע, לרבות מומחי אשראי, כלכלנים, משפטנים ומנהלי תיקי לקוחות, ידאג להוביל אתכם יד ביד אל עבר חוף מבטחים פיננסי ולמען עתיד כלכלי טוב יותר.

דירוג אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד