י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מנהלי קשרי הקהילה של מאוחדת בדרום התכנסו ליום עיון מקצועי במרכז הרפואי 'מדיקה'

במהלך יום העיון סיירו מנהלי קשרי הקהילה במרכז הרפואי המתקדם והחדשני המעניק בין היתר שירות ייעודי ובלעדי ללקוחות מאוחדת במסגרת מנתחי בית ויועצי סל * את המשלחת אירח מנכ"ל מדיקה פינו צרויה והשתתף בו גם העסקן הרפואי הרב יעקב שקול יו"ר ארגון רפואה ועזרה

מנהלי קשרי הקהילה של מאוחדת בדרום התכנסו ליום עיון מקצועי במרכז הרפואי 'מדיקה'
יום עיון צילום: יח"צ

יום עיון מרשים התקיים במרכז הרפואי מדיקה בסמוך לב"ב, בהשתתפות אחראי מגזר חרדי מחוז דרום במאוחדת הרב חנוך דנציגר, מנהל אגף לקוחות מחוז דרום מר קובי בר ומתאמי קשרי הקהילה של מאוחדת במחוז דרום, וזאת במטרה להעניק למתאמי הקהילה עוד כלים בכל הנוגע להכוונה רפואית.

מתאמי קשרי הקהילה התכנסו במשרדי מדיקה בסמוך לב"ב שם העניק להם מנכ"ל מדיקה מר פינו צרויה סקירה על רשת מדיקה הכוללת את המרכזים הרפואיים מדיקה בת"א,  אלישע בחיפה ו-RMC בעפולה. הוא הוסיף וגילה באוזני המשתתפים אודות התוכניות העתידיות להתרחבות של מדיקה ופתיחת מרכזים רפואיים גם בירושלים, באר שבע ובית שמש – דבר שיביא את הבשורה לכל רחבי הארץ.

לאחר מכן התקיים סיור ברחבי המרכז הרפואי, אליו הצטרף העסקן הרפואי הנודע הרב יעקב שקול יו"ר ארגון רפואה ועזרה.

בהמשך יום העיון התקיים פאנל בנושא הכוונה רפואית וארגז הכלים העומדים לרשות מנהלי קשרי הקהילה, כאשר הם מכוונים לקוחות לביצוע ניתוחים. בפאנל השתתפו הרב יעקב שקול יו"ר ארגון רפואה ועזרה, גב' לוריא שמואלי מנהלת השב"ן במאוחדת וגב' לימור פסטמן מנהלת השיווק של מדיקה.

הדוברים ציינו על כך כי לרשות לקוחות מאוחדת מנתחים פרטיים בכירים ובהם מנהלי מחלקות וסגני מנהלי מחלקות, במרכז רפואי מפואר ביותר, המצויד עם הציוד החדיש והמתקדם כאשר הניתוחים ניתנים לכל לקוחות מאוחדת גם לאלו שאין ברשותם ביטוחים משלימים.

עוד הוסיפו על הרופאים החדשים שהצטרפו לאחרונה ובהם רופאי סל שעומדים לרשות לקוחות מאוחדת וכן מנתחי בית במדיקה שעומדים לרשות לקוחות מאוחדת, ללא תשלום.

יצוין כי המרכז הרפואי הממוקם בת"א, הינו במרחק נסיעה באוטובוס (קו 7) מבני ברק ועד למרכז עצמו, כאשר נגישות למקום קיימת גם משאר הערים החרדיות במרכז – אלעד ומודיעין עילית.

למדיקה סטנדרטים גבוהים במיוחד, שממצבים אותה כאחד המרכזים הרפואיים הנחשבים בישראל.

בסיום הפאנל ציינו מנהלי קשרי הלקוחות שרכשו כלים רבים על מנת לאפשר ללקוחות לקבל את המיטב, גם לאלו שאין ברשותם ביטוחים משלימים וכמובן לאלו שהינם בעלי ביטוח משלים אשר יכולים לקבל את הרופאים הטובים ביותר בביה"ח הפרטיים ללא תשלום וללא השתתפות עצמית.

לקראת הסיום, התקיים מפגש סיעור מוחות בין נציג מרחב בית שמש במחוז ירושלים הרב אלתר הורביץ ומתאמי קשרי הקהילה, ונערך שיח פורה על הפעילות החשובה של מנהלי קשרי הקהילה בשנה האחרונה בפרט, פעילות המבוצעת בהובלת מר קובי מר מנהל אגף לקוחות מחוז דרום והרב חנוך דנציגר אחרי מגזר חרדי במחוז דרום.

מאוחדת שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד