י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא חושש"

לאחר המתווה: מי מאיים על ראש המועצה בשומרון?

לאחר שהוביל את מתווה הפשרה על המאחז אביתר, המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן - כשבסביבתו טוענים כי האיומים מגיעים מפלסטינים | מנגד, דיווח אחר טוען שהמאיימים הם דווקא פעילי ימין קיצוני

לאחר המתווה: מי מאיים על ראש המועצה בשומרון?
יוסי דגן צילום: גור דותן

ברקע האשמה נגדו ב'ליכוד' ובימין, היום (חמישי) תוגברה האבטחה של כוחות משטרה סביב ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בעקבות איומים עליו חייו.

האבטחה סביב דגן מגיעה לאחר שהוא הוביל את הסכמת תושבי המאחז אביתר להסכם הפשרה עם הממשלה, שלפיו התושבים יפונו אך ואם הקרקעות יתגלו כאדמות מדינה - הם יוכלו לחזור.

בהודעה שיצאה מטעמו של דגן, נטען כי המאיימים על חייו הם פלסטינים, בגלל "חידוש ההתיישבות באביתר". לדגן הוצמדו החל מהבוקר מאבטחים שיאבטחו את ביתו 24 שעות ביממה ויתקיימו סיורי הבטחה סביבו.

אך לפני הודעתו של דגן, ב'וואלה' פורסם כי המאיימים הם דווקא פעילי ימין קיצוני, שרצו לפגוע בו מכיוון שהם אינם מרוצים מהסכם הפשרה שנחתם, כאמור, בעניין המאחז אביתר.

סביבתו של דגן הכחישה את הפרסום, והתעקשה שהאיומים הם מפלסטינים: "ההחלטה התקבלה לאחר שהתקבל מידע מודיעיני במשטרה על גורמי פחע פלסטינים המבקשים לפגוע בו".

"אני לא חושש - אני מסתובב בכל מקום בארץ ישראל", מסר דגן. "אמשיך להסתובב ולבנות אותה בכל כוחי. אני לא שונה מכל אזרח אחר במדינה, מכל תושבת ותושב יקרים בשומרון, משימת חיי היא לבנות את השומרון".

"אני לא מרגיש מאוים בשום אופן עי אחי היהודים או פעילי ימין בכל צורה שהיא, אני מרגיש בטוח לחלוטין", הכחיש את הדיווח.

איומים אביתר יוסי דגן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד