י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תחלואה חרדית נמוכה

הדבקה המונית במסיבת סיום בתל אביב

עשרות תלמידי בית ספר יסודי בתל אביב נדבקו בנגיף הקורונה לאחר שהשתתפו במסיבת סיום. כמו כן, תל אביב נמצאת בראש רשימת הערים עם מספרי הנדבקים הגבוהים ביותר

הדבקה המונית במסיבת סיום בתל אביב
אילוסטרציה צילום: pexels

עשרות תלמידי כיתות ז'-ט' מבית הספר לאומנויות בתל אביב אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה. התלמידים השתתפו לאחרונה במסיבת סיום שנערכה בחלל סגור, בטרם הוחזרה חובת עטיית מסכות.

בעוד הערים החרדיות שומרות על אחוזי תחלואה מאוד נמוכים ונקיות מגלי התפרצות של נגיף הקורונה - שורה של ערים עם אוכלוסייה שברובה לא חרדית, סובלת מהתפרצות חמורה של הנגיף, בדגש על צעירים ותלמידים במערכת החינוך.

בתוך כך, נכון להיום מאושפזים 52 חולי קורונה בבתי החולים ברחבי הארץ, כאשר 27 מהם במצב קשה. מדובר בירידה קלה לעומת המספר הבוקר, שעמד על 29. מבין החולים שמצבם קשה – 17 מחוברים למכונות הנשמה.

לפי נתוני משרד הבריאות הבוקר, תל אביב היא העיר שבה הכי הרבה חולים פעילים – 237 במספר. אחריה, כפר סבא עם 173 חולים פעילים, הרצליה 108, מודיעין מכבים רעות עם 99, בנימינה גבעת עדה עם 98, פתח תקווה עם 95, כוכב יאיר עם 88, נתניה עם 61, ראשון לציון עם 58, רמלה עם 54, פרדס חנה כרכור עם 47, רחובות עם 46, מעלה אדומים עם 44, רמת השרון עם 38, רמת גן עם 38 וירושלים עם 36 חולים.

מסיבת סיום קורונה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד