י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תתנו לצוללות לשקוע

שכני בנט מסתבכים, גם השמאל מצטרף להפגנות ברעננה

לראשונה מאז הקמת הממשלה – מייצגי הצוללות חוזרים, תחת ההכרזה: "הבטחתם – תקיימו! ועדת חקירה עכשיו!" | מדובר בכאב ראש לשכניו של ראש הממשלה הטרי נפתלי בנט המנהלים בימים אלו מאבק נגדו שיעבור לבלפור כדי שהשקט יחזור לשכונה הפסטורלית | האם גם הפגנות אלו יזכו להגבלות?

שכני בנט מסתבכים, גם השמאל מצטרף להפגנות ברעננה
גנץ, לפיד, סער ובנט צילום: פעילי המחאה

פעילי תנועת 'חקירה עכשיו' הודיעו היום (חמישי) כי הם יקיימו ביום שישי הקרוב, מחר (החל מ-12:00) מייצגי צוללות מול ביתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ברעננה, ומול בתיהם של ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, בתל אביב, של שר הביטחון, בני גנץ, בראש העין, ושל שר המשפטים, גדעון סער, בתל אביב.

המייצגים, בעקבות מה שמסתמן כגרירת רגליים מצד חברי הממשלה בהקמת ועדת החקירה הממלכתית בפרשת הצוללות, למרות הבטחה מפורשת של רבים מחבריה, וחרף הצהרתו של שר הביטחון, בני גנץ, כי יביא לאישור הממשלה הצעת החלטה בנושא. לפעילות שותפים 'התנועה לאיכות השלטון' וקבוצת 'בידיים נקיות' מייסודה של יוצאי חיל הים, אשר בתקופה הקרובה יאבקו יחד ויפעלו בכל האמצעים הנדרשים על מנת להביא להקמת ועדת החקירה הממלכתית.

מתנועת 'חקירה עכשיו' נאמרו: "אנו קוראים לראשי מחנה השינוי – קיימו את הבטחתם. אל תתנו לצוללות לשקוע! רק ועדת חקירה ממלכתית ובלתי תלויה תביא לחקר האמת ותסיר את עננת השחיתות המרחפת מעל הפרשה הביטחונית החמורה בתולדות המדינה. פרשה המטילה צל כבד על אמון הציבור במקבלי ההחלטות ומחייבת ניקוי מאורות.לא ניתן לכם לקבור את הפרשה. אנחנו חוזרים לשטח ונהיה מול בתיכם ובכל מקום עם צוללות הענק עד שתוקם ועדת חקירה ממלכתית!"

עוד אמרו בתנועה: "תנועת 'חקירה עכשיו' היא תנועה א-מפלגתית הפועלת להגברת המודעות לפרשת הצוללות במרחב הציבורי ולקידום הדרישה הציבורית להקמת ועדת חקירה ממלכתית. בשנה האחרונה קיימה התנועה צעדות ומייצגי צוללות מדי מוצ"ש בהפגנה מול מעון ראש הממשלה בירושלים, לצד משטי צוללות מול חופי הים, שיירות ברחבי הארץ, מייצג הצוללות הענק מחוץ לבית המשפט העליון ופעילות נרחבת במדיה הדיגיטלית".

מדובר בכאב ראש לשכניו של ראש הממשלה המבקשים ממנו בימים אלו לעבור למעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בבירה, וזאת לאור הפגנות הימין במקום, ההפגנות של הימין זכו להגבלות שונות, כעת מעניין יהיה לראות האם ההגבלות יחולו גם על הפגנות השמאל.

הפגנות צוללות נפתלי בנט רעננה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד