ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ממשיך להערים קשיים

הסגן של נפתלי בנט דורש רכב של שר

אחרי שאיים על ראש הממשלה וסירב להתפטר מהכנסת, אביר קארה מ'ימינה' שהושבע השבוע לסגן שר, מסרב לקחת את הרכב שמציעים לו, מכיוון שהרכב עבר תאונה | בעקבות כך, הוא דורש רכב של שר

הסגן של נפתלי בנט דורש רכב של שר
אביר קארה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ברקע הסערה סביב הצבעתו הכפולה היום, הערב (חמישי) דווח כי חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' מסרב לקחת רכב, ודורש שדרוג לרכב שמיועד לשרי הממשלה.

לקארה, כך על פי הדיווח ב'חדשות 12', הוצע רכב שמועמד מטעם הכנסת לסגני שרים, מתוקף השבעתו השבוע לתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה. אלא שהוא מסרב להשתמש בו מאחר והרכב עבר תאונה לאחרונה.

סגן השר החדש דורש רכב סוג שמיועד לשרי הממשלה, שהוא מכובד ויוקרתי בהרבה. בינתיים הוא מסרב להחזיר לכנסת את הרכב שניתן לו מתוקף תפקידו כחבר כנסת מן המניין.

זו לא הפעם הראשונה שקארה מקשיח עמדות. לפני כשבוע פורסם כי העביר איום לראש מפלגתו ראש הממשלה נפתלי בנט, כי אם לא ירחיב את סמכויותיו כסגן שר, הוא יצביע נגד הקואליציה בנושאים שחשובים לה.

"אם לא אקבל סמכויות כסגן שר, לא אצביע בנושאים שחשובים לקואליציה", צוטט קארה ב'כאן חדשות'. "אני לא פראייר, הם לא יעשו ממני צחוק. באתי לעבוד ואני דורש לקבל סמכויות, או שלא אצביע בנושאים שחשובים להם".

לפני כן, דווח כי הוא מסרב להתפטר מהכנסת, ולהכניס את הבאה בתור במפלגתו סטלה ויינשטיין, שבינתיים מונתה למנכ"לית המפלגה.

מלשכתו של חבר הכנסת נמסר: "קארה יקח כל רכב שיציעו לו. הוא כרגע בתהליך קליטה במשרד רוה״מ והעניינים המנהלים יסודרו בימים הקרובים".

מפלגת ימינה אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד