י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"זו העת לאחדותינו"

בנימין נתניהו קורא לתומכיו: "תפסיקו לתקוף"

לאחר שכמה מתומכיו, בניהם בנו, תקפו את תושבי יו"ש ומנהיגיו, יו"ר האופוזיציה מפרסם מאמר באחד מעיתוני הימין, בו הוא קורא להפסיק את ההתקפות: "אין מקום למאבק נגד יהודה ושומרון" | בנוסף קרא לאחדות במחנה הלאומי: "כדי שנמשיך להיאבק בממשלה הרעה"

בנימין נתניהו קורא לתומכיו: "תפסיקו לתקוף"
בנימין נתניהו צילום: רועי אברהם, לע"מ

ברקע מאבקו נגד הממשלה שהדיחה אותו מראשות הממשלה אחרי תריסר שנים, היום (שישי) מפרסם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מאמר מיוחד באחד מעיתוני הימין, בו הוא קורא להפסיק את ההתקפות נגד המתנחלים וקורא לאחדות במחנה הימין.

מאמרו של נתניהו, שמתפרסם בעיתון 'מקור ראשון', מגיע בעקבות ההתקפות בשבועות האחרונים מצד תומכיו על המתנחלים, והריבים הפנימיים בתוך מחנה הימין.

"אחיי ואחותיי למחנה הימין, זו העת לאחדותינו", קורא ראש האופוזיציה במאמרו לתומכיו ולשאר תומכי הימין. "אין מקום למאבק נגד יהודה ושומרון. אנו תומכים במאבק לא בגלל אינטרס פוליטי".

"עמדנו איתנים מול כל העולם נגד ויתורים ועקירות ביהודה ושומרון. שינינו את התפיסות המדינית של הממשלות שקדמו לנו, והבאנו הסכמי שלום היסטוריים - בלי לעקור אף יהודי מביתו", כותב ראש הממשלה לשעבר ומוסיף, "כולנו אחים ושותפים לדרך הזו. האחיזה ביהודה ושומרון היא אבן הראשה של הציונות ושל 'הליכוד', יחד עם פיתוח כל חלקי ארץ ישראל".

"יריבנו הפוליטיים רוצים לזרוע פילוג בתוך המחנה הלאומי", טוען יו"ר האופוזיציה ותקף, "הם רוצים להחליש את כוחנו כדי להכשיר את ממשלת ההונאה שלהם שתלויה בגורמים אנטי-ציונים".

"לצערי, במוקדם או במאוחר הממשלה הזו תיפגע בהתיישבות. לא ניתן לזה לקרות. המחנה הלאומי חייב להישאר מלוכד כדי שנמשיך להיאבק כאיש אחד בממשלה הרעה הזו - ונחליף אותה במהרה", מסכם בנימין נתניהו את מאמרו.

מקור ראשון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד