ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לא רצה כסף"

פרטים חדשים: המוסלמי איים על הרב באקדח ודקר 8 פעמים

בצהריי יום האתמול נדקר הרב שלמה נוגינסקי, שליח חב"ד מישראל לבוסטון והובהל לבית החולים שהוא סובל מדקירות רבות | בחסדי שמים מצבו יציב והוא בהכרה מלאה | מתברר כי התוקף המוסלמי שנעצר איים תחילה באקדח וכשהרב נמלט לפארק סמוך, שם דקר אותו 8 פעמים

פרטים חדשים: המוסלמי איים על הרב באקדח ודקר 8 פעמים
הרב נוגינסקי בבית החולים צילום: באדיבות המצלם

פרטים חדשים על דקירתו של שליח חב"ד לבוסטון: הרב שלמה נוגינסקי, אזרח ישראלי שהגיע לסייע לקהילה היהודית דוברת השפה הרוסית בשכונת ברייטון בבוסטון-ארה"ב, נדקר אתמול (חמישי) בשעות הצהריים מחוץ לבית חב"ד.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הרב נוגינסקי ישב על המדרגות הקדמיות של בית חב"ד והיה עסוק בטלפון הנייד שלו. החשוד חאלד אוואד בן ה-24, תושב השכונה ניגש אליו בסביבות השעה 13:00, שלף אקדח וביקש מהרב נוגינסקי שייקח אותו למכוניתו, אותה ככל הנראה תכנן לשדוד.

הרב ניסה להימלט לפארק הסמוך 'ברייטון קומון' שנמצא מעבר לרחוב, אולם החשוד דלק אחריו ושם דקר אותו מספר פעמים בזרועו. כשהרב ניסה להדוף את התוקף הוא זעק לעזרה, ולבסוף גרם לחשוד לברוח. אך החשוד שעל פי שמו ככל הנראה מוסלמי, נתפס על ידי המשטרה מהר מאוד.

דב היקינד, לשעבר מחוקק מטעם מדינת ניו יורק ומייסד "הקואליציה האמריקנית נגד אנטישמיות", אמר לרשת 'פוקס ניוז', כי שוחח עם אחיו של הרב נוגינסקי. לדבריו הרב צפוי לעבור ניתוח לאיחוי שמונת פצעי הדקירה. "המשפחה מאמינה שהרב היה מטרה מכיוון שהוא יהודי", אמר היקינד.

עוד אמר: "לפי השיחה עם אחיו, הוא מאמין שהבחור רצה לחטוף אותו" והוסיף כי "הרטוריקה האנטי-ישראלית תרמה לעלייה בהתקפות נגד יהודים, העבריין לא היה מעוניין בכספו, לא התעניין בטלפון הנייד שלו, לא היה מעוניין בשום דבר פרט לתקוף אותו".

שר החוץ יאיר לפיד צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "שולח ברכת החלמה וחיזוק גדול לשליח חב״ד בבוסטון שלמה נגינסקי שנדקר (כנראה על רקע אנטישמי). מתפללים לשלומך".

יצוין כי הרב שלמה נוגינסקי מאושפז בבית החולים בהכרה מלאה ומצבו יציב. התפללו לרפואתו השלימה והמהירה של הרב שלמה בן זלאטה מרים בתוך שאר חולי ישראל.

פיגוע דקירה הרב שלמה נוגינסקי בוסטון שליח חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד