י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ביידן בזירת האסון במיאמי

הנשיא ביידן למחלצים: "זוכר את העזרה בתאונה הקטלנית של אשתי"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ערך ביקור ממושך בזירת האסון במיאמי ונועד עם משפחות הנעדרים וגורמי ההצלה השונים. ביידן הציע סיוע וגילה אמפתיה כלפי המשפחות וכן כלפי המחלצים בשטח להם הזכיר את הכרת התודה שהוא חש כלפיהם מאז מותה של רעייתו בתאונת דרכים קטלנית

הנשיא ביידן למחלצים: "זוכר את העזרה בתאונה הקטלנית של אשתי"
ביידן עם המשפחות ושלוחי חב"ד המקומיים צילום: באדיבות המצלם

במהלך פגישתו עם מחלצים וגורמי אכיפת החוק ליד סורפסייד בפלורידה שם קרס בניין מגורים, סיפר הנשיא ביידן על תאונת הדרכים שהרגה את אשתו הראשונה ובתו, ואמר כי הוא סמך על המחלצים כל חייו והעריך את ההקרבה שלהם מאז האירוע הטרגי.

"רק רציתי לבוא ולהגיד תודה", אמר הנשיא הדמוקרטי. "עבדתי אתכם כל הקריירה שלי", הוסיף. ביידן גם סיפר להם על הצורך בסיוע חירום כאשר הייתה לו בעיה רפואית שדרשה נסיעה באמבולנס לבית החולים, בזמן סופת שלג, לצורך ניתוח שהציל את חייו.

"אני רק רוצה שתדעו שאנחנו מבינים, מה שאתם עושה עכשיו פשוט קשה כמו בטירוף להתמודד איתו, אפילו מבחינה פסיכולוגית, רק רציתי להגיד תודה, תודה תודה, תודה, אנחנו יודעים מה שאתם עושה כאן וזה מדהים", אמר הנשיא וציין כי, "צריך להתמודד עם חוסר הוודאות. ולדאוג למשפחות".

הוא פגש את קבוצת המחלצים בתוך מלון בבל הארבור בסמוך לעיירת סורפסייד, ביידן הגיע גם כדי להיפגש עם גורמים רשמיים, ומשפחות הממתינות ליקיריהן שהיו בתוך הבניין כשקרס בשבוע שעבר.

מפקד הכבאות של מחוז מיאמי-דייד, אלן קומינסקי, סיפר כי במהלך מאמצי החיפוש וההצלה הראשוניים שעות לאחר הקריסה, צוותי חילוץ שמעו את קולה של אשה שנלכדה בהריסות אולם הם לא הצליחו להגיע אליה. קומינסקי אמר כי הם שמעו את קולה של האישה במשך מספר שעות והמשיכו לחפש עד שלא ניתן היה לשמוע עוד.

ג'ו ביידן אסון מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד