ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בעקבות ההסכם עם המאחז

בשמאל תוקפים את ראשי המפלגות: "הפנו עורף"

לאחר שמזכיר הממשלה חתם על הסכם הפשרה עם תושבי המאחז אביתר, בשמאל תוקפים את ראשי מפלגות 'העבודה' ו'מרצ' - ותולים מחוץ לבתיהם שלטים שמצטטים את מצעי מפלגותיהם | ארגון 'שלום עכשיו': "הן חייבות להפנים שכוחן בממשלה שווה לסער ובנט"

בשמאל תוקפים את ראשי המפלגות: "הפנו עורף"
ניצן הורביץ בכפר המכביה צילום: Miriam Alster/Flash90

מלבד הכעס מימין על תושבי המאחז אביתר בעקבות ההסכם שחתמו, היום (שישי) גם בשמאל הקיצוני מביעים את זעמם, שמופנה לעבר לראשי מפלגות השמאל, החברות בממשלת השינוי.

בעקבות חתימת הממשלה על הסכם הפשרה עם המאחז אביתר, לפיו אם הקרקעות יוכחו כאדמות מדינה התושבים יוכלו לחזור, ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' תלה כרזות מחוץ לבתיהם של יו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי ויו"ר 'מרצ' ניצן הורביץ.

בשלטים, צוטטו דברים מתוך מצעי המפלגות של הורביץ ומיכאלי, שבאים להוכיח שהשנים הסכימו למתווה הפשרה למרות שזה מנוגד לאידיאולוגיה שלהם.

"הורוביץ ומיכאלי היו חייבים לעשות הכול כדי למנוע את הסכם הכניעה המביש עם עברייני אביתר", מסרו ב'שלום עכשיו'. "נראה שבניגוד לאגף הימני בממשלה שנלחם עבור הציבור שלו, השניים הפנו עורף לקהל הבוחרים שלהם ונתנו הכשר להלבנת מאחזים".

"מרצ והעבודה חייבות להפנים שכוחן בממשלה שווה לכוח של סער ובנט, ולהיאבק על תפיסת העולם שלהן. אחרת הן תיזכרנה כמי שהיו שותפות לממשלת ימין על מלא", הוסיפו.

ניצן הורביץ מרב מיכאלי שמאל קיצוני אביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד