י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פגיעה ביהדות?

ח"כית בימינה: "קריאות הגוועלד של החרדים מגוחכות"

בעקבות ההתקפות מצד החרדים כלפי ממשלת השינוי, חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' טענה כי לא תהיה פגעה ביהדות, וכי קריאות הגוועלד של החרדים מגוחכות: "אני מציעה לכולם להירגע ולא להתרגש מההצגה הזאת" | בנוסף טענה: "התנהלות סביב החקירה הממלכתית במירון היא הפגיעה בזהות היהודית"

ח"כית בימינה: "קריאות הגוועלד של החרדים מגוחכות"
אשר מוצא מהוועדה המסדרת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ברקע הכעס כלפיה וכלפי מפלגתה מהציבור הסרוג, היום (שישי) חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' מגיבה לחשש כל החרדים על האפשרות שממשלת השינוי תיפגע בזהות היהודית.

סילמן, שעלתה לכותרות בתור יו"ר הועדה המסדרת, שם מתרחשות מהומות בזמן האחרון, התייחסה לחשש של המגזר החרדי ונציגיו, לפיו ממשלת השינוי תפגע ביהדות, וטענה כי החשש מגוחך.

אני באמת כבר לא מבינה מה הביקורת של החרדים כלפינו", אמרה סילמן בראיון ל'ידיעות אחרונות'. "האמירות האיומות שלהם מעידות בעיקר על אובדן עשתונות בעיניי".

היא המשיכה ואמרה: "חברי הכנסת החרדים הם לא העיקר אלא הציבור ששלח אותם. כל קריאות הגוועלד של החרדים הן מגוחכות. הסטטוס קוו יישמר ולא תהיה פגיעה בתקציבי הישיבות והאברכים".

"אני מציעה לכולם להירגע ולא להתרגש מההצגה הזאת שנועדה לצרכים פוליטיים בלבד", הוסיפה יו"ר הקואליציה ויו"ר הועדה המסדרת.

"במה הם מאשימים אותנו, בפגיעה בזהות היהודית?", שאלה וסיפרה, 'אני הגעתי בשישי בצהריים לאבו־כביר לעזור למשפחות שיקיריהן היו באסון. אני יכולה להגיד שההתנהלות סביב החקירה הממלכתית במירון היא הפגיעה בזהות היהודית".

סילמן התייחסה לאי כניסתם של המפלגות החרדיות לקואליציה: "למה הם לא נכנסו לקואליציה? שאלה מצוינת. אני גם שואלת אותם למה הם לא עושים את זה".

"אי אפשר לצעוק מבחוץ, אפשר להיכנס לקואליציה ולדאוג לציבור שלהם באמת", סיכמה ורמזה על כך שהם לא יכולים לדאוג באמת לחרדים.

עידית סילמן יהדות התורה קואליציה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד