י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
וּפָרַצְתָּ יָמָּה וָקֵדְמָה

הרבי מאמשינוב בי"ש קיבל את עסקני בעלזא ברמה ד'

עסקני בעלזא שהגיעו לרמה ד' בבית שמש לקראת אכלוס שכונה של חסידי בעלזא וייסוד 'שטיבל' ראשון לחסידים - זכו להתקבל בכבוד על ידי האדמו"ר מאמשינוב בית שמש, בבית מדרשו בשכונה. הם קיימו אסיפה וסיור כדי לבדוק מקרוב אחרי התפתחות השכונה לקראת אכלוס החסידים באלול הקרוב

הרבי מאמשינוב בי"ש קיבל את עסקני בעלזא ברמה ד'
עסקני בעלזא בסיור ברמה ד' בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

עסקני חסידות בעלזא שהגיעו לרמה ד' בבית שמש לקראת אכלוס שכונה של חסידי בעלזא וייסוד 'שטיבל' ראשון לחסידים שמתעתדים להעביר את משכנם לשכונה - זכו להתקבל בכבוד על ידי האדמו"ר מאמשינוב בית שמש, בבית מדרשו בשכונה.

עשרות משפחות מהחסידות מתכוונות לעבור לגור בשכונה כשהמועד לאכלוס הראשוני של השכונה הוא בחודש אלול הקרוב, אז יגיעו המשפחות הראשונות לגור במקום.

לקראת האכלוס הקרוב נערכו בסוף השבוע האחרון, סיור ואסיפה של עסקני וועדת הדיור ברמה ד' בית שמש, ובמהלך הסיור אף נכנסו לבית המדרש של הרבי מאמשינוב בית שמש שהתעניין בהתפתחויות בתוכנית הגדולה הקורמת עור וגידים בימים אלו.

עסקני הוועד סיירו גם במקווה הזמני שהקים האברך הרב ר' יעקב יצחק מוסקוביץ, שבביתו גם נערכה אסיפת העסקנים. מוסקוביץ הוא מראשוני דיירי השכונה, שאף לקח על עצמו את עול הקמת המקווה הזמני, עד להתעשתות הרשויות בעיר לפתיחת מקווה רגיל וגדול למאות התושבים.

 

בעלזא בית שמש אמשינוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד