י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מבצע בדיקות נרחב

שוטרים עברו מדלת לדלת: בניין נוסף במיאמי פונה מחשש לקריסה

בניין נוסף המונה כמאה וחמישים משפחות פונה באזור האסון במיאמי. שוטרים עברו מדלת לדלת והורו לתושבים לעזוב את הבניין שנבדק ונמצא לא בטיחותי למגורים

שוטרים עברו מדלת לדלת: בניין נוסף במיאמי פונה מחשש לקריסה
זירת הקריסה במיאמי צילום: עיריית מיאמי

תושבי בניין רב קומות באזור מיאמי עזבו את בתיהם ביום שישי האחרון, לאחר שנאלצו לפנות את הבניין שנמצא לא בטוח למגורים, לאחר בדיקה שנערכה בעקבות קריסתו הקטלנית של בניין במרחק כמה קילומטרים משם.

בביקורת שנערכה בעקבות קריסת מגדלי צ'אמפליין דרום בסורפסייד, נמצא כי מגדל קרסטוויו בן 10 קומות עם 156 יחידות דיור בצפון מיאמי ביץ', במרחק של כ-8 ק"מ משם, נמצא מסוכן למגורים. שוטרים ואנשי רשויות אכיפת החוק סגרו את האזור ועברו מדלת לדלת בבניין הדירות והורו לדיירים לעזוב את המבנה בן 49 השנים - נבנה בשנת 1972.

זהו הבניין הראשון שפונה מאז פקידי העירייה בדרום פלורידה, ובכל רחבי המדינה, החלו לבחון את רבי הקומות הישנים בעקבות התמוטטות הבניין בסורפסייד כדי לוודא שלא קיימות בעיות מבניות מהותיות.

משטרת חוף צפון מיאמי סייעה בפינוי. חבר מועצת העיר מייקל ג'וזף אמר כי המועצה פתחה זמנית שני מתנ"סים שיציעו דיור לתושבי קרסטוויו. הצלב האדום האמריקני מעורב גם הוא במציאת מקום לדיור זמני לתושבים עקורים.

גורמים רשמיים לא פרסמו פרטים מדויקים באשר לליקויים המבניים שגרמו לפינוי המגדל בצפון מיאמי ביץ', אולם בעלי 'מגדלי קרסטוויו' דיווחו בעבר על נזק של מיליוני דולרים שנגרם למגדל בעקבות הוריקן 'אירמה' שפקד את האזור בשנת 2017.

בתוך כך, נרשמת הקלה בזירת האסון הנורא, שכן לאחר בדיקה מדוקדקת יותר של רשימת הנעדרים, ירד מניינם מ-145 ל-121, לאחר שהתגלו כמה שמות כפולים וכמה מהתושבים דיווחו על נעדרים שלא היו בבניין בזמן הקריסה.

אסון מיאמי קריסת בניין פינוי תושבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד