י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא ככה רציתי להיפרד"

מרגש: האלמנה איבדה את הטבעת - פלסטיני מיריחו מצא אותה

למרות שבעלה רזיאל הי"ד נרצח לפני כשלוש שנים, יעל שבח המשיכה לענוד כל העת את טבעת הנישואים אותה העניק לה | בחמישי האחרון, כשטיילה עם חברותיה במעיין באזור נחל פרת, איבדה את הטבעת: "לא ככה רציתי להיפרד" | אלא שעובד פלסטיני מרשות הטבע והגנים מצא את הטבעת | צפו

מרגש: האלמנה איבדה את הטבעת - פלסטיני מיריחו מצא אותה
הרב רזיאל שבח צילום: באדיבות המצלם

סיפור מרגש התרחש בסוף השבוע האחרון. יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שנרצח בחוות גלעד, איבדה את טבעת הנישואים, וכעבור פחות מיומיים פלסטיני מצא אותה והטבעת הוחזרה.

הכל התחיל כשיעל הלכה בחמישי האחרון לטייל במעיין עין מבוע יחד עם חברותיה. לאחר שסיימה את הטיול ושבה לביתה, שבח הבחינה כי הטבעת אינה על אצבעותיה. לאחר מכן, כתבה פוסט בפייסבוק שבה נפרדה מהטבעת.

"לא ככה רציתי להיפרד", כתבה, "לא בלי החלטה מראש. לא בלי בחירה. לא ככה רציתי שתיעלמי מחיי. לא בהיסח הדעת. לא בלי שאהיה מוכנה לכך. אבל אני אף פעם לא לומדת שזה אף פעם לא קורה כמו שאני בוחרת".

שבח המשיכה: "זה תמיד ככה בפתאומיות, בהיסח הדעת, בלי הכנה מראש ובלי שאתן לזה את הסכמתי. אני נפרדת ממך היום, שלא על דעתי טבעת הנישואין היפה שלי. זו שלא משה מקמיצתי השמאלית אלא יום אחד בשנה בלבד ביום כיפור".

הטבעת שאבדה\\מתוך הפייסבוק

"לעולם לא אענוד עוד אף טבעת אחרת עד שאסכים להיפרד ממך באמת. ומסתבר, איך לא, שהאחראי למעשה הוא כנראה לא אחר מרזיאל. כי: עין מבוע בגימטריה רזיאל", הוסיפה.

אלא שבעקבות פרסום הפוסט הגיע קובי הלפגוט, מנהל האתר שבו אבדה הטבעת, והוא שלח את הפוסט לעובדי המקום. האחרונים החלו לחפש את הטבעת באתר, ואתמול עיד נג'ום, פלסטיני מיריחו שעובד במקום, הודיע בהתרגשות כי מצא אותה.

רזיאל שבח יעל שבח טבעת נישואין עין מבוע יריחו פלסטיני השבת אבדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד