כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"לידיונרים": כך תייצרו לידים איכותיים

ייצור לידים איכותיים בזירה המקוונת באמצעות 'שיווק מבוסס תוצאות' ומכנים אותם..."לידיונרים"!

"לידיונרים": כך תייצרו לידים איכותיים
קידום דיגיטלי צילום: פיקסביי

יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים מצליחים להחזיר מלחמה מול ענקי התעשייה בזכות שירותיהם של סוכנויות שיווק מבוסס תוצאות ועושים זאת במינימום השקעה כספית ונהנים מגידול מחזור מכירות של למעלה מ-32.8%.

תמונה לקוחה מ-SHUTTERSTOCK.COM

הרי שכולם יודעים שהאימפריה הרומית נבנתה בזכות "הליגיונרים" בשורותיה. הם שהצליחו לרמוס כל צבא בעולם.

נראה כי סוכנויות שיווק המבוססות תוצאות מצליחות לדרוס ולדחוק לפינה סוכנויות שיווק 'רגילות' בזירת הקרב המקוונת, בדיוק כמו הליגיונרים הרומאים ובונות אימפריות שיווקיות שלמות בכל יום.

מתחרים חדשים שצצים בכל יום, שנושפים בעורף של העסק שלך ואתה לא מבין מאיפה זה בא

כמעט שכל בעל עסק המשווק עצמו בזירה המקוונת שם לב בתקופה האחרונה כי צצים לנגד עיניו מתחרים חדשים, ממש משום מקום, ומצליחים "לגנוב" להם לידים...לגנוב להם את הפרנסה.

תופעה זו מתחילה לצבור תאוצה בגלל סוכנויות שיווק מסוימות שפיתחו והתפתחו לשיטת שיווק אגרסיבית ואפקיטיבית, עצמאית ומקצועית, בה הן לוקחות את כל עלויות השיווק על עצמן ומייצרת לידים איכותיים ומוכרת אותם בחבילות ללקוחותיהן.

בצורה זו- ניתנת אפשרות לעסקים קטנים ובינוניים, שאין ביכולתם לממן ולבנות מערך שיווק מקוון יקר, לרכוש לידים איכותיים לפי דרישה ובכמות הרצויה בכל יום ו...כל היום.

רגע. מה בכלל ליד איכותי?

ליד למעשה הוא לקוח פוטנציאלי שהשאיר פרטי יצירת קשר לגבי רכישת שירותים ו/או מוצרים של עסק מסוים

בשיטות השיווק המקובלות והישנות בזירה המקוונת, על בעל העסק להשקיע הון לא מבוטל של עשרות אלפי שקלים, לפני שבכלל יקבל לידו 'ליד' וגם אז, רוב הסיכויים שאותו ליד יהיה ירוד ולא איכותי.

בשיטה זו- על בעל העסק לשים את עצמו בחסדיה של סוכנות השיווק שמייצרת עבורו לידים לספק לו לידים איכותיים וכדי שתוכל סוכנות זו "לספק את הסחורה", יהיה עליה לזקק את מערך השיווק (הקמפיין) ותוך ניסוי וטעייה, לצד פרק זמן לא קצר...לידים איכותיים מתחילים להיווצר וכל זאת...על חשבון בעל העסק.

לידים איכותיים בשיטת "הלידיונרים"

מה שהבדיל את הליגיונרים הרומאים לשאר הצבאות בעולם היה שזור בעצמאות הצבאית שלהם וביכולות הלחימה חסרי התקדים שרכשו מניסיונם העשיר בשדות הקרב.

חיילות רגילים תמיד תלויים בתמיכה הצבאית של הצבא כולו ובמשך שנים רבות, "חוק המספרים הגדולים" היה המרכיב העיקרי לניצחון במלחמה, עד בואם של הליגיונרים.

כך גם בזירת הקרב המקוונת. 

במקום שסוכנות השיווק תיתמך בהשקעה הכספית של בעל העסק כדי לצלוח בשדה הקרב המקוון, ה-'לידיונרים' לוקחים את כל העול הכלכלי על גבם וחוזרים לבסיס האם עם תוצאות, או במילים אחרות… חוזרים עם לידים איכותיים.

מה הם היתרונות  של שימוש ב-"לידיונר"?

סוכנות שיווק מבוסס תוצאות, להלן, 'לידיונר' תספק עבור בעל העסק לידים איכותיים לתחום העיסוק שלו וכל שעל בעל העסק זה לרכוש את כמות הלידים האיכותיים שהוא והעסק שלו צריכים כדי להגדיל את מחזור המכירות שלהם.

בצורת עבודה זו, בעל העסק מסיר מעצמו כל אחריות כלכלית לגבי טיב, איכות ובריאות מערך השיווק ופוטר את עצמו מ-"כאבי ראש" כלכליים בכל הקשור ל-תשלומי שירות על ייצור הלידים, תשלומים על בניית מערך שיווק, תקציבי פרסום יומיים וחודשיים...בעל עסק שעובד עם 'לידיונר' לצידו פשוט רוכש חבילת לידים איכותיים חודשית ונהנה מכמות לידים איכותיים בכל יום, בלי כאבי ראש, בלי סימני שאלה….רק תוצאות מוכחות בשטח!

אז מדוע שלא כל סוכנויות השיווק הדיגיטליות יהפכו לסוכנויות שיווק מבוסס תוצאות (לידיונרים)?

כדי שסוכנות שיווק דיגיטלית תוכל לעשות צעד שכזה, יהיה עליה לקחת צעד עסקי עצום שמתלווה אליו סיכון כלכלי עצום, שרק מלחשוב עליו, צמרמורת תעבור בעמוד השדרה של כל מנכ"ל סוכנות שיווק דיגיטלי. הרי שמדובר כאן בעשרות אלפי שקלים של השקעה ראשונית  עבור מערך שיווק ללקוח אחד בלבד. שלא לדבר על עשרות לקוחות של הסוכנות.

בנוסף- אפילו אם לסוכנות השיווק הדיגיטלית יש היכולת הכלכלית לעשות צעד שכזה, האמונה שלה בביצועיה, לצד הסיכון הכלכלי העצום...כאן, בשלב הזה, ב-90% מהמקרים נופל הפור. 

"'לידיונר' אמיתי הוכיח את עצמו בקרב, במשך שנים רבות. את צלקות המלחמה שלו הוא עונד בגאון ובזכות ניסיון לחימה זה, הוא יכול להיות בטוח שבכל קרב שיהיה, לא רק שישרוד אותו אלא שיצא מצידו השני...מנצח"!

בי-פירסט. ה-'לידיונר' הוותיק בזירת הקרב המקוונת.

בי-פירסט היא סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה שסללה את הדרך בכל הקשור לייצור לידים איכותיים לבעלי עסקים בישראל.

לצד שנים ארוכות של ניסיון והצלחה מוכחת בזירה מקוונת זו, בי-פירסט מצליחה באופן קבוע להגדיל ל-87.2% מלקוחותיה את מחזור המכירות ב-32.8% בממוצע ע"י ייצור למעלה מ-100,000 לידים איכותיים בשנה האחרונה ובכך להצליח להכפיל ולשלש את מחזור המכירות של לקוחותיה.

מה הן החסרונות של שימוש בסוכנות שיווק מבוסס תוצאות?

אותה הבעיה 

בה התמודדה האימפריה הרומית, שבשורותיה צבא של ליגיונרים פוקדת את בעל העסק. 

בזכות הליגיונרים- ההתרחבות של האימפריה הרומית בעולם הייתה מהירה וחסרת תקדים ולכן, רומי לא יכלה להתמודד עם התרחבות זו, לא נערכה לה בהתאם ומשם...הכל היסטוריה.

כך גם כשבעל עסק משתמש בשירותים של 'לידיונר'. כבר בחבילות הלידים הראשונות, הוא יתמודד עם שטף לקוחות חדשים שלא הכיר עד כה אבל ההבדל שבין שתי הדוגמאות הוא שה-'לידיונר' (במקרה שלנו בי-פירסט) הכין מראש מערכת תמיכה ושירותים שיעזרו לבעל העסק עם ההתרחבות הכלכלית שלו או במילים אחרות...הגידול במחזור המכירות שלו ולהלן מספר דוגמאות לשירותים מסוג זה:

  1. תיאום פגישות במיקור חוץ- אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
  2. הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
  3. מערכות ניתוח ובקרה- בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.

לסיכום: בזירת הקרב המקוונת, כשזה קשור לייצור לידים איכותיים, כל בעל עסק חייב מישהו מקצועי שיילחם עבורו!

 

לידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד