ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

רעיונות עבור מתנות לראש השנה

להרבה מן מתארחים בראש השנה עניין המתנות נראה כמעיק ומיותר, שהרי קערה או קרש חיתוך שיקבלו המארחים בהמוניהם מתבררים בדרך כלל כשהשקעה לא מוצלחת שהתבררה כלא משמעותית. אבל מתנות לראש השנה יכולות להיות הזדמנות לחזק את הנרטיב של הערב ולהפוך אותו ליותר מוצלח. מתנה משמעותית תאפשר לאורח להשפיע על האירוע ולקחת אותו מעט לכיוון שלו. אפשר לקנות מארז לראש השנה שיוכל להשתלב בטקס הסימנים ולהכניס גם את התרומה של האורח לאירוע

רעיונות עבור מתנות לראש השנה
מתנות לראש השנה צילום: GALILEES

בין אם אנו מוקירים תודה למארחים המשקיענים ובין אם אנחנו מנסים להביא מזכרת אחידה שתקבע את האירוע בזיכרון המשפחתי לשנים רבות, צריך שתהיה הרבה מחשבה מאחורי המתנה, כי מתנה לא מותאמת הופכת למבוזבזת גם לנותן וגם למקבל. הצעות קלישאתיות כגון "לתת משהו שהם רוצים, אבל יקנו לעצם, מביאים מעט מאד תועלת.

כדי למצוא מתנה טובה אפשר להסתמך על העיקרון הבא, אחד הפרמטרים החשובים במתנה, הוא האם המקבל ישתמש בה, ולכן כדי להביא מתנה שתהיה הצלחה בטוחה, אפשר פשוט להביא מתנה שלמקבל תהיה ממנה הנאה מיידית.

לכן חשוב לשים לב מתי המתנה תתקבל בפועל ולקבוע לפי נתון זה את סוג המתנה:

לפני החג - כדאי להביא מתנה שתעזור למקבל להתארגן לקראת החג, לביא מארזים לחג הכוללים סימני ראש השנה עם כשרות בדץ או קרש חיתוך חדש שיקל את הכנת הסלטים.

לפני הארוחה - כדאי להביא תוספת מעניינת לארוחה ועוד מוצר שישאר אצל המארחים,אפשר להביא אותם בשילוב כמו מנה בתוך כלי חדש.

אחרי הארוחה - אפשר להביא מתנה שתוכל להיות שימושית בשביל החגים שעוד יבואו כמו סוכות, יום הכיפורים או אפילו השבת הקרובה.

כאשר אנו רוצים להביא למישהו מתנה, בין אם כחלק מקבוצה שמקבלת את המתנה או בתור מתנה אישית, מארזי חג לראש השנה הם הבחירה המשתלמת. קיבוץ המוצרים האיכותיים למארז נותנת את היכולת למארז לייצג ערך מוסף. אפשר דרך המארז לבטא ערכים מסוימים ולקדם אותם, לדוגמה ערך השילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים בשוק העבודה, או קנייה של תוצרת מקומית מהגליל. בנוסף מארזים הם מוצר מוכוון שימוש, ולכן בטוח שהמתנה לא תתבזבז לשווא אלא תנוצל כמו שצריך בצורה חווייתית. בנוסף מארזי מתנה מצליחים להיות מותאמים אישית מאוד בקלות על בסיס מספר מצומצם מאד של נתונים אשר ידועים לנותן המתנה. כל היתרונות האלו מראים לנו שמארזי חג לראש השנה מהווים את המתנה המושלמת לראש השנה. ולכן, בחג בו חילופי המתנות מהווים חלק כל כך משמעותי המסורת החג, חשוב לוודא שאנו קונים מתנה שלא יכולה להכשל ובוחרים במארזי חג לראש השנה.

לגליליס מגוון מארזים לחג שיכולים לתת למענה לכל הפרמטרים ולסגור לכם פינה לארוחה משפחתית הקרובה. היו בטוחים שזה לא עוד מתנה שיישאר על המדף. 

ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד