י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טעמים מנצחים

פינוקים בתשעת הימים: הכירו את המסעדות הכי מיוחדות במרכז הארץ

על פיצה מטבוחה שמעתם? ומה דעתכם על סושי במעטפת אבוקדו? • הכירו את מתחם האוכל המיוחד בבני ברק שהפך לשם דבר בקרב המשפחות החרדיות, עם שתי המסעדות המצליחות - נגיסה ומוצ'ה • לרגל תשעת הימים, בואו להכיר את המסעדות המיוחדות שיעניקו לכם פינוקים מיוחדים גם בימים אלו

פינוקים בתשעת הימים: הכירו את המסעדות הכי מיוחדות במרכז הארץ
פיצה של מוצ'ה צילום: מתוך אתר החברה

עם הסיטואציה המתוארת הבאה יזדהו רבים: חזרתם מהכולל אחר יום מפרך. סוגיית 'זיקה' במסכת יבמות לא עשתה לכם חיים קלים וכך גם התמרון המורכב בין הוצאת הילדים מהגנים, להכנת המטרנה לקטנה, לבין המתנה מורטת עצבים לאשה שנתקעה בפקק בחזור מהעבודה, בזמן שהחברותא של סדר ב' מזרז אתכם ומפציר בכם לבוא.

בחלוף כל הטרדות, אתם מחפשים לצאת עם האשה לאיזו "יציאה קלילה", אולם אז נתקלים בבעיה שחוזרת ונשנית בכל פעם שעולה רעיון כזה - אין לכם לאן לצאת. את ה"רידינג" כבר חרשתם לאורכו ולרוחבו ולצאת למסעדה יוקרתית לא בא בחשבון, בפרט כאשר חשבון הבנק מאותת לכם שאתם חוצים את רף ההוצאות החודשיות שהצבתם לעצמכם.

הבשורה המשמחת היא שנמצא לכך פתרון. יותר ויותר משפחות חרדיות באזור המרכז, מצאו את מבוקשם בין מגדלי בסר היוקרתיים, בדמות מתחם אוכל המונה שתי מסעדות כשרות למהדרין, בשרית וחלבית. לצד מסעדת נגיסה הותיקה, נפתחה לאחרונה גם מסעדת מוצ'ה המפתיעה ויחד הן מהוות מוקד משיכה אדיר עבור זוגות ומשפחות חרדיות שמחפשות להעביר ערב עם ארוחה קלילה ומגוונת, בלי לצאת עם חור בכיס.

מוצ'ה הינה מסעדה חלבית איטלקית, שמחדירה שינוי מבורך בתחום הקולינריה הכשרה. מוצ'ה מציעה מגוון פיצות שף איטלקיות, עם שלל טעמים ותוספות, שלוקחות את המאכל האהוב והמוכר ומשדרגות אותו עד לדרגת גורמה.


הפיצה של מוצ'ה • קרדיט: מתוך אתר החברה

על פיצה מטבוחה שמעתם? ומה דעתכם על פיצה העשב של השכן? או אולי פיצה קוק מדאם? כל אלה ועוד הם חלק מהשפע שמציע המטבח המיוחד, עם תוספות וטעמים שמעולם לא טעמתם, בשילוב של בצק פריך העשוי בתנור אבן איכותי. מבין התוספות הרבות, ניתן למצוא ארטישוק ירושלמי, אספרגוס, בצל ירוק, טבעות עיזים, גבינת בלו צ'יז ועוד. כמו כן, המסעדה מציעה 9 סוגי רטבים שונים ומיוחדים, ביניהם רוטב קרם חציל שחור, קרם ארטישוק ערמונים ושמנת, רוטב קארי עם קרם קוקוס, ריבת בצל והפתעות נוספות.

מנהלי המקום מספרים לנו כי גיל, מייסד המסעדה, בילה 5 שנים באיטליה, על מנת ללמוד מקרוב את סוד הכנת בצק המחמצת המיוחד שתופח במשך 24 שעות ומקבל אווריריות ופריכות נהדרת, כדי להעניק אותנטיות למנות וכך להגיע לרמה מקסימלית של הכנת פיצות ופסטות.

בנוסף לזאת, במוצ'ה תוכלו ליהנות מבר סלטים עשיר, עם מבחר ענק של ירקות ומיטב התרכובות שמייצרות ארוחה בריאה וטעימה.

המקום כשר למהדרין בהשגחת חתם סופר.

כתובת המסעדה: בן גוריון 13. מתחם מדרחוב קונקורד

לחצו כאן להזמנות מאתר מוצ'ה<<

או חייגו: 2548*
או למספר: 03-6575251

אם מתחשקת לכם יותר ארוחה בשרית טעימה להפליא או סושי מקצועי, לא תצטרכו ללכת רחוק מדי… בסמוך למוצ'ה שוכנת מסעדת נגיסה הותיקה, שמציעה תפריט ארוחות עמוס בכל טוב המטבח האסייתי. החל מסושי במגוון קומבינציות וכן סושי אינסייד אאוט עם מעטפות מיוחדות הכוללות ביצי דג, בטטה, אבקודו ודגים, ממשיך במבחר מנות עוף ובשר מוקפצים וכלה בסלטים מיוחדים ומנות ראשונות מפתיעות.


סושי של נגיסה • קרדיט: מתוך אתר החברה

הבידול הבולט של נגיסה סניף בני ברק הוא בכך שניתן למצוא בו גם היצע עשיר ממטעמי המטבח הישראלי. צ'יקן לימון, פרגיות וסלמון סטייק, הם רק חלק מהתפריט המפנק, שמציג לראווה עשרות סוגי מאכלים שכל אחד ואחת מוצאים בו מענה הולם לדרישותיהם הקולינריות.

הסועדים בשעות הצהרים זוכים לארוחה עסקית משתלמת במיוחד, הכוללת מנה ראשונה ועיקרית, בתשלום של מחיר העיקרית בלבד וכן שתייה במחיר מוזל. במסעדה כשרות למהדרין בהשגחת בית יוסף.

בנוסף לחוויה המיוחדת במסעדות הרשת, נגיסה ומוצ'ה מגיעות עד בית הלקוח, כאשר במוצ'ה ניתן להזמין אך ורק דרך אתר החברה.

אז בפעם הבאה שאתם תוהים לאן לצאת, יש לנו בשבילכם כתובת, שללא ספק תצאו ממנה שבעים ומדושנים...

כתובת המסעדה: בן גוריון 13. מתחם מדרחוב קונקורד

לחצו כאן להזמנות מאתר נגיסה<<<

או חייגו: 5255*

או למספר: 03-9474040




מסעדת נגיסה מוצ'ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד