י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקלוט Wi-Fi

קיבל דו"ח כי נסע עם צלחת לווין על מכסה המנוע

שוטר בקליפורניה רשם דו"ח לנהג שנסע עם צלחת לווין על מכסה המנוע, "אדוני עצרתי אותך היום בגלל חסימת הראייה שלך על מכסה המנוע, זה לא חוסם את הראייה שלך בזמן נהיגה?" שאל השוטר והנהג ענה, "רק כשאני פונה ימינה"

קיבל דו"ח כי נסע עם צלחת לווין על מכסה המנוע
המכונית עם הצלחת צילום: California Highway Patrol Officer T. Caton

שוטר סיור בקליפורניה עיכב ביום שישי האחרון נהג רכב שהתקין צלחת לווין על מכסה המנוע של המכונית, מכשיר שנראה כאחד מאנטנות של חברת סטארלינק SpaceX האמריקאית.

השוטר אמר לנהג: "אתה גם לא יכול לתלות דברים מהמראה האחורית שלך, להרכיב GPS או טלפון נייד במיקום לא מאושר על השמשה הקדמית שלך, או לשים שלט נכה בזמן שהרכב נמצא בתנועה. "מדובר בענין בטיחותי" הסביר.

השוטר המשיך והסביר לנהג מדוע הוא רושם לו דו"ח, "זה לא חוקי להניח צלחת לווין על מכסה המנוע של הרכב, כי זה מפריע לראייה שלך". 

"אדוני עצרתי אותך היום בגלל חסימת הראייה שלך על מכסה המנוע, האם זה לא חוסם את התצוגה בזמן נהיגה?" שאל השוטר, הנהג השיב: "רק כשאני פונה ימינה".

אחד מאנשי אכיפת החוק אמר לרשת CNBC כי נהג רכב הטויוטה, קיבל דו"ח, כי אמר לשוטר שהתקין את האנטנה כדי לקלוט Wi-Fi לעסק שהוא מפעיל מטעם החברה מחוץ למכונית.

סטארלינק הוא פרויקט יוקרת של החברה להקמת רשת אינטרנט מקושרת עם אלפי לוויינים, הידועים בתעשיית החלל, שנועדה לספק אינטרנט מהיר לצרכנים בכל מקום על פני כדור הארץ.

הצלחת הנשלחת ללקוחות כוללת ארבעה חלקים משמעותיים: האנטנה, חצובה, נתב Wi-Fi וספק חשמל, החברה גם מציעה אפשרויות הרכבה על הגג בעלות נוספת.

דוח תנועה קליפורניה Wi-Fi

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד