י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עינוי דין מתמשך

לבקשת הפרקליטות: אושרה דחייה נוספת במשפט נתניהו

השופטים במשפט נתניהו הודיעו הבוקר כי הם מקבלים את בקשת התביעה להאריך את המועד שנקבע לצורך ההעברה להגנה של כלל תוצרי החיפוש במכשיר הטלפון הנייד של עד התביעה המרכזי, אילן ישועה, עד ל-11 ביולי, זאת "לבקשת המדינה, שעד כה לא הצליחה להשלים את החיפוש בחומרי החקירה החדשים"

לבקשת הפרקליטות: אושרה דחייה נוספת במשפט נתניהו
נתניהו ופרקליטו עו"ד עמית חדד בביהמ"ש צילום: אורן בן חקון

השופטים במשפטו של בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה המכהן וראש הממשלה לשעבר, הודיעו הבוקר (שני) כי הם מקבלים את בקשת התביעה להאריך את המועד שנקבע לצורך ההעברה להגנה של כלל תוצרי החיפוש במכשיר הטלפון הנייד של עד התביעה המרכזי, אילן ישועה, עד ל-11 ביולי.

ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר, העיד במהלך התקופה האחרונה בתיק 4000. בעקבות החלטת השופטים, הדיונים שנקבעו לשבוע הבא בוטלו.

הדיון הבא במשפט ייערך ב-19 ביולי, שלושה ימים לפני שתחל הפגרה בבית המשפט.

בהחלטת השופטת רבקה פרידמן-פרלמן נכתב כי "לבקשת המדינה, שעד כה לא הצליחה להשלים את החיפוש בחומרי החקירה החדשים, ונוכח עמדת ב"כ הנאשמים, אנו נעתרים לבקשה ומאריכים את המועד להעברת חומרי החקירה עד ליום 11.7.2021".

לדבריה, "בנסיבות אלה, וכדי לאפשר גם להגנה להיערך כראוי, אנו נאלצים לבטל את הדיונים הקבועים בשבוע הבא".

"הדיון יתחדש ביום 19.7.2021, בהנחה ובתקווה שעד אז תסתיים היערכות הצדדים בכל הנוגע לחומרי החקירה החדשים", נכתב בהודעת השופטת.

הפרקליטות ביקשה אורכה מכיוון שמדובר בחומרים בהיקף נרחב: "עשינו כל שאל ידנו על מנת לעמוד בהחלטת בית המשפט". בפרקליטות ציינו כי עברו על כ-20 אלף תכתובות דואר אלקטרוני של הגורמים שעליהם הוסכם במתווה החיפוש. "עם זאת, לא נוכל לעמוד באופן מלא במועד שנקבע בהחלטת בית המשפט, ולסיים עד אז את המעבר על תוצאות החיפוש בתכתובות הדואר האלקטרוני שלגביהן לא נערך מעבר פרטני. כפי שפורט בבקשה הקודמת, הרצת כלל מילות החיפוש שהוצעו על ידי המאשימה והנאשמים הניבה כ-90 אלף תוצאות".

משפטו של בנימין נתניהו פרקליטות דחייה אילן ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד