א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
יש מה לאכול

טבעול מציגה: עולם עשיר של קולינריה צמחונית בכשרות מהודרת

מגוון רחב של מוצרים צמחונים מחמש הסדרות המעולות של טבעול לארוחה בריאה ומזינה # כשרות בד"צ 'שארית ישראל' בנוסף לכשרות בד"צ 'מחזיקי הדת', על חלק ממוצרי טבעול

טבעול מציגה: עולם עשיר של קולינריה צמחונית בכשרות מהודרת
טבעול צילום: יח"צ

לקראת תשעת הימים טבעול שמחה לבשר לקהל הצרכנים שומרי הכשרות על סדרות מוצרים בכשרות בד"צ 'שארית ישראל', מגופי הכשרות הבולטים והחשובים שנאמנת על ציבור בני התורה ושומרי הכשרות בישראל, בנוסף לכשרות בד"ץ מחזיקי הדת.

מדובר בין היתר על מוצרי טבעול הבאים: שניצל תירס, חטיפי תירס, שניצל דק צמחוני בטעם ביתי, טחון צמחוני וכדורי בשר צמחוניים שיתהדרו החל מעתה בחותמת הכשרות המהודרת של 'שארית ישראל' וכן בחלק מהמוצרים בסדרת "99" (כמות מדודה של 99 קלוריות למנה): שניצל תירס, חזה בגריל צמחוני, שניצל צמחוני, המבורגר צמחוני וטבעול לביבות בטטה, זאת בנוסף לכשרות בד"צ מחזיקי הדת.

#חמש הסדרות של טבעול

חברת טבעול מציגה לקהל הצרכנים, עולם עשיר ומגוון של קולינריה צמחונית ועשירה בחמש סדרות עשירות ומגוונות.

בסדרה הקלאסית והאהובה על משפחות וילדים, תמצאו מגוון שניצלים, נקניקיות והמבורגרים צמחוניים עשירים בחלבון, לצד שניצל התירס המוכר.

למקפידים על כמות הקלוריות בארוחה, מציעה טבעול את סדרת "99" - כמות מדודה של 99 קלוריות למנה. בסדרה, שניצלים וקציצות על בסיס ירק וקטניות או דמוי בשר, ב-99 קלוריות למנה בלבד.

בסדרת ירקות וקטניות תמצאו מגוון רחב של ירקות וקטניות בהצעה קולינרית לשילוב בתפריט היומי: קציצות ירק וקטניות ממגוון מרכיבים כמו דלורית, קינואה, אדממה, מיני המבורגר פטריות ופלאפל.

סדרת הבישולים של טבעול מציעה מגוון מוצרים המיועדים לבישול צמחוני, הקפצה או אפיה ולשילוב במנות עיקריות - נתחי בקר צמחוניים, נתחי סויה דמוי עוף, שווארמה, כדורי בשר צמחוניים וטחון צמחוני.
סדרת מוצרי בד"צ עדה חרדית, שניצל תירס ונקניקיות באריזות חסכון.

מוצרי טבעול מכילים רכיבים איכותיים, מבוססים על ירק וקטניות, עשירים בחלבון ומהווים פתרון איכותי ומזין לגיוון הארוחה.

לדברי מנכ"לית טבעול, עדי קוהלי: "טבעול מביאה לשולחן את האפשרות לגוון עם ארוחה מזינה המבוססת על חלבון מן הצומח. יש לנו מגוון רחב של מוצרים צמחוניים ומזינים המאפשרים לכולם לחבר את הטעמים אותם הם אוהבים תוך שימוש ברכיבים מן הצומח, מבלי להתפשר על איכות וטעם".

את מגוון מוצרי טבעול ניתן להשיג בחנויות ורשתות השיווק.

כשרות: בד"צ 'העדה החרדית' בד"צ 'שארית ישראל' ובד"צ 'מחזיקי הדת'.

טבעול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד