י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הוא בישל את הדייסה"

לקראת ההצבעה על חוק האזרחות: בנט מול נתניהו - ראש בראש

שעות לפני ההצבעה במליאה על חוק האזרחות, בכנסת ישנה דריכות שיא - והצהריים ראשי הסיעות הביעו את התייחסותם לעניין; ראש הממשלה: "צריך לגלות אחריות, יש דברים שלא משחקים איתם" | יו"ר האופוזיציה: "רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי, הוא בישל את הדייסה"

לקראת ההצבעה על חוק האזרחות: בנט מול נתניהו - ראש בראש
פלאש 90

לאחר שהקואליציה לא הצליחה להעביר את החוק לוועדת חוץ וביטחון, היום (שני) ראשי הסיעות התייחסו לחוק האזרחות שצפוי לעלות הלילה להצבעה במליאה.

ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שלא סיכמו על הסכמה על הצבעה משותפת, נאמו כמעט בדיוק באותן דקות, ויצרו עימות בניהם, כשכל אחד חושב שהשני טועה והוא צודק.

"אנחנו רואים פה אינספור משחקים ילדותיים וניסיונות של האופוזיציה להתיש אותנו באלף תרגילים וקונצים", אמר ראש הממשלה. "זה בסדר, זו דמוקרטיה ואנחנו יודעים לעשות גם וגם".

בנט אמר כי "יש נקודות שבהן בכל זאת גם באופוזיציה צריך לגלות אחריות לאומית. אני אומר לחבריי באופוזיציה: יש דברים שלא משחקים איתם. ביטחון המדינה הוא קו אדום".

"הכנסת אלפי פלסטינים, אזרוח שלהם ופגיעה בביטחון המדינה בשביל עוד רבע נקודה פוליטית – זה פשוט לא הדבר הנכון לעשות. אנחנו מתקדמים", הוסיף בנט.

מנגד, יו"ר האופוזיציה תקף נתניהו ואמר: "בימים האחרונים הצענו לקואליציה פתרון ציוני פשוט: אמרנו להם, בואו נאריך בחודשיים את החוק הקיים ונעביר מייד, עוד היום, את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית. הם סירבו".

"במקום לקיים מו"מ איתנו, הממשלה הייתה עסוקה במכירת חיסול למנסור עבאס כדי לשכנע אותו להעביר את החוק", תקף נתניהו, "בנט רוצה 'ללכת עם ולהרגיש בלי'. הרי כדי להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים, בנט בישל דייסה".

עוד תקף נתניהו את בנט: "הוא נתן למרצ, נתן לרע"מ, נתן ללפיד, נתן למפלגת העבודה, ולמי לא נשאר? לימין לא נשאר. בנט, הקמת ממשלה? אמרת שהיא ציונית, שהיא '10 מעלות ימינה', אז בבקשה. תוכיח", קרא לבנט.

בנימין נתניהו נפתלי בנט חוק אזרחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד