י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עדכון מפורט"

באופוזיציה דורשים מהקואליציה: תחשפו את ההסכמים

לקראת ההצבעה על חוק האזרחות, ראשי הסיעות שמרכיבות את האופוזיציה שיגרו מכתב ליו"ר הקואליציה עידית סילמן - ובו דרשו מהם לקבל את הסיכומים בין כל הסיעות שמרכיבות את הקואליציה | לטענתם, חשיפת הסיכומים חיונית "לשם גיבוש עמדה משוכללת בנושא"

באופוזיציה דורשים מהקואליציה: תחשפו את ההסכמים
לפיד ובנט לאחר ההסכם צילום: באדיבות המצלם

ברקע התלבטותם לגבי ההצבעה על החוק, היום (שני) באופוזיציה דורשים מהקואליציה לחשוף את כל ההסכמים עם המפלגות שמרכיבות אותה.

במכתב, שנשלח בשם ראשי סיעות גוש נתניהו ליו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן, ביקשו הראשונים כי הקואליציה תחשוף את כל ההסכמים בין כל המפלגות שמרכיבות אותה, כדי שהם יוכלו להחליט את ההחלטה הסופית לגבי הצבעתם על חוק האזרחות.

"לקראת ההצבעה המתוכננת היום במליאת הכנסת על חוק האזרחות", פתחו במכתבם, "בשים לב לחשיבות החוק והשלכותיו, נבקש לקבל עדכון מפורט על הסיכומים בכתב או בע"פ בין ראש הממשלה או שרת הפנים ובין סיעות רע"מ, מרצ, או כל סיעה אחרת לגבי אופן יישום החוק".

"יודגש כי המידע המלא בדבר הסכמים אלה חיוני לשם גיבוש עמדה מושכלת בנושא והבנה מדויקת של חברי הכנסת לקראת הצבעתם", הוסיפו.

על המכתב חתמו: יו"ר סיעת 'הליכוד' יריב לוין, יו"ר סיעת ש"ס מיכאל מליכאלי, חבר הכנסת יצחק פינדרוס ויו"ר סיעת 'הציונות הדתית אורית סטרוק.

קואליציה אופוזיציה עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד