י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון בחדרה

גופתו של הנער שטבע נסחפה לחוף הים

הכוחות שעסקו בחיפושים אחרי הנער אור אלפא, שנעלם אמש בחוף הים בחדרה, איתרו הערב את גופתו לאחר שזו נסחפה לחוף | הגופה התגלתה מטרים ספורים מהמקום שבו טבע | פראמדיק מד"א שקבע את מותו: "הייתה לנו תקווה שימצאו אותו מהר ושנוכל להציל אותו" 

גופתו של הנער שטבע נסחפה לחוף הים
החיפושים בחוף חדרה צילום: פלאש 90

אחרי יממה של חיפושים, כוחות המשטרה איתרו הערב (שני) את גופתו של הנער אור אלפא כבן ה-18 שנכנס אתמול עם חבריו לחוף הים בחדרה. הגופה נמצאה על חוף הים, ככל הנראה לאחר שנסחפה, מטרים ספורים מהמקום שבו טבע. בני משפחתו עודכנו באסון.

פראמדיקית מד"א, שובל גולן סיפרה: "הגענו אל החוף והובילו אותנו על הנער שהיה מחוסר הכרה לאחר שמשו אותו מהמים. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

פראמדיק מד"א ויקי שמואל שקבע את מותו של הנער הוסיף: "אתמול בסביבות השעה 19:20 הזניקו אותנו לחוף הדייגים בחדרה ודיווחו לנו שראו נער בן 18 במצוקה בים ולאחר דקות בודדות הוא נעלם במים. הייתה לנו תקווה שימצאו אותו מהר ושנוכל להציל אותו ולאחר שעות של חיפושים, שוחררנו עם הניידת טיפול נמרץ מהמקום והסריקות נמשכו. הערב כעבור 24 שעות בדיוק, בשעה 19:31 הוזנקנו שוב לאותו החוף והפעם אזרח ששחה עם משפחתו בים, הבחין בצעיר מחוסר הכרה צף במים. האזרח משה אותו מהמים וכשהגענו ביצענו בו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לחיפושים אחר הנעדר מחדרה שנעלם בים אמש בחדרה, לפני זמן קצר אותרה גופה בחוף וכעת מוודאים את זהותה".

כוחות משטרה גדולים פעלו מאז שעות הערב אתמול (ראשון) בחיפושים אחרי שנכנס למים עם חבריו, אך לא יצא מהם בצשך שעות. החיפושים החלו אמש סמוך לשעה 20:00 לאחר ששני חבריו של הנער דיווחו כי הצליחו לצאת מהים, אך חברם ככל הנראה נותר מאחור.

"משטרת ישראל פתחה אתמול בחיפושים עם קבלת דיווח על תושב חדרה שנעלם בים סמוך לתחנת הכח בחדרה", נמסר הבוקר מהמשטרה. מהדיווח שהתקבל מהמשטרה עלה כי 3 חברים בגילאי 17-18 נכנסו לים - ורק שניים חזרו חזרה לחוף.

עם התקדמות החיפושים, הוקפצו הלילה למקום ע"י תחנת המשטרה בחדרה מסוק משטרתי, צוותי השיטור ימי, ספינת חיל הים ומתנדבים רבים - בהם יחידת צוללנים של ארגון זק"א.

טביעה חיפושים חוף הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד