י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נתניהו סירב

השב"כ דורש: העיכוב של בנט בכניסה לבלפור

הערב מתפרסם כי בשב"כ דורשים לשפץ את המעון הרשמי בבלפור בעלות של מיליונים בגלל בעיות בטיחות במקום. בסוף השבוע צפויה משפחת נתניהו לעזוב ובראשון בנט צפוי להיכנס

השב"כ דורש: העיכוב של בנט בכניסה לבלפור
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סאגת היציאה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו מהמעון הרשמי בבלפור עוררה סערה ודיון נרחב, לבסוף סוכם על תאריך עזיבה 10 ביולי, שבו תעזוב משפחת נתניהו את המעון לטובת ראש הממשלה הנבחר נפתלי בנט, שלא מעוניין לעת עתה לעבור אליו.

היום (שני) מפרסם הכתב המדיני ירון אברהם ב'חדשות 12' כי השב"כ דורש לשפץ את המעון בבלפור במיליוני שקלים בגלל לקויי אבטחה שקיימים במקום. לפי הפרסום של אברהם, השיפוצים הללו יעכבו את הכניסה של בנט למעון ובשב"כ כבר מתכוונים לתאם מול לשכת ראש הממשלה את המועד בו יחלו השיפוצים, כשההחלטה על כך תלויה כעת בראש הממשלה בנט.

לפי הפרסום, התזמון לצורך בשיפוץ אינו מקרי, שכן בסוף השבוע האחרון צפויה משפחת נתניהו לעזוב בפעם האחרונה את בלפור, ובנט צפוי להיכנס ביום ראשון. כעת כניסתו של בנט ככל הנראה תתעכב בגלל השיפוצים.

לטענת שב"כ, הבית בבלפור כפי שהוא היום איננו עומד בסטנדרטים במידה ויגיע רגע של חירום עמו ראש הממשלה בנט יצטרך להתמודד. עוד מדווח כי את התיקונים הללו שב"כ רצה לעשות מזמן, אך בגלל שמשפחת נתניהו גרה במקום הם לא יכלו לעשות זאת כיוון שצריך לצורך השיפוץ בית ריק, ולפי הדיווח של אברהם משפחת נתניהו סירבה לצאת מהבית לצורך כך.

עוד דווח כי העלות של התיקונים שדורשים בשב"כ נעה בין עשרה לחמישה עשר מיליון שקלים. 

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, התייחס לפרסום וכתב: "נתניהו גר 12 שנים רצוף בבלפור. אף אחד מהשב"כ לא דרש אז שיפוץ! כל הבית מלא בירוקת וטיח מתקלף על הקירות, מים שנוזלים מהתקרה כשיש גשם, וכל הבית מתמלא בדליים. כל פעם שביקשנו לשפץ את הדברים האלה, הייעוץ המשפטי של משרד רוה"מ לא אישר".

בלפור נפתלי בנט שב"כ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד