י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצביעים נגד

בוסו במתקפה: הצבועים לא יקבלו חמצן לקיום הממשלה הזאת

"חבורת הצבועים בממשלת השמאל לא יקבלו לא חמצן ולא החייאה לקיום הממשלה הזאת" תקף חבר הכנסת אוריאל בוסו את ממשלת בנט ולפיד | וחשף: מה הסיבה שהחוק אותו הם מציעים לא עבר בפעם האחרונה "ביטחון המדינה או מנכ"ל לגנץ"

בוסו במתקפה: הצבועים לא יקבלו חמצן לקיום הממשלה הזאת
ח"כ אוריאל בוסו בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

במסדרונות הכנסת מצויים כולם בלחץ, בעוד חברי הקואליציה נבוכים מהאמת המתבררת כי אין להם רוב ימני וציוני בקואליציה שלהם, וחברי האופוזיציה מנסים מצידם למקסם את התועלת מהאירוע של ההצבעה על חוק האזרחות שעולה הערב (שני) במליאה.

במהלך הדיונים המתוחים תקף חבר הכנסת אוריאל בוסו במליאה את הממשלה, והזכיר כי החוק שהציעו בליכוד הוצע בעבר על ידי שרת הפנים הנוכחית איילת שקד: "השרה שקד בישיבת הממשלה הקודמת, לבקשת מזכיר הממשלה בזמנו, ברוורמן, ביקשה להעביר את החוק, היא לא סיפרה למה אותו החוק לא עבר בזמנו, כי מר גנץ הטיל וטו עד שלא ימנו לו מנכ"ל למשרדו, מה סדרי העדיפויות ביטחון המדינה או מנכ"ל לגנץ?".

עוד תקף בוסו: "מה אתם רוצים מאיתנו, חברים בתוך הכוורת שלכם בממשלה לא תומכים בחוק ולא מאמינים במדינה. בישלתם את הדייסה הזאת אתם באים אלינו שנציל אותה?".

"שקד הבטיחה למתיישבים המודאגים שהכל ימשיך בשלו בנושא הבינוי, ואז שוב גנץ מגיע ומוריד את ההצהרות וממליץ לשקד להתמקד בענייני משרדה, תסיימו להסתדר אצלכם ותעברו אלינו" תקף בוסו, וחידד לסיכום: "תפקידינו להפיל את הממשלה הזאת ואם כל מה שנדרש שזה יקרה זה גם להצביע נגד החוק נצביע נגדו".

אוריאל בוסו קואליציה חוק איחוד משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד