י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בלטה מעל יתר המועמדים"

מרים גבה: המינוי המפתיע של עמיחי שיקלי

חבר הכנסת שיקלי מינה את נוי בר, בת זוגו של אבנר נתניהו לדוברת לשכתו. לפי שיקלי, בר עברה בהצלחה יתרה את המבחנים שהציב שיקלי למועמדים השונים

מרים גבה: המינוי המפתיע של עמיחי שיקלי
עמיחי שיקלי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אחד האנשים המוערכים בימים אלו על בנימין נתניהו ומשפחתו, הוא ללא ספק חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שנעמד על רגליו האחוריות ולא הסכים לתמוך בהקמת ממשלה שנתמכת ברע"מ האסלאמית.

ראש הממשלה נתניהו מרבה להזכיר את ח"כ שיקלי בנאומים בהם הוא תוקף את הממשלה החדשה ובמיוחד את מפלגת 'ימינה', את שיקלי הוא מזכיר לטובה כאחד שעמד על עקרונותיו. לדברי נתניהו, שיקלי אינו עריק, אלא אנשי הימין הם שערקו מהאידיאולוגיה שלהם לטובת ממשלה עם השמאל.

היום (שני) מדווחת הכתבת הפוליטית של ynet, מורן אזולאי כי ח"כ עמיחי שיקלי מינה לדוברת את נוי בר, ראש אגף ההסברה בתנועת 'אם תרצו' ובמקרה היא בת הזוג של אבנר נתניהו, בנו שלא ראש הממשלה לשעבר.

מטעם חבר הכנסת שיקלי מתייחסים לדיווח ואומרים שבר עברה בהצלחה יתרה את כל המשימות שהציב שיקלי למועמדים לצורך בדיקת התאמה לדוברות, ומציינים כי היא אף בלטה באופן ברור מעל יתר המועמדים.

תנועת 'אם תרצו' בה מכהנת בר כראש אגב ההסברה, הוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה ומטרתה לפי הפרסום, לפעול "לחיזוק ערכי הציונות בישראל".

אבנר נתניהו עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד