ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קבוצת צ'יינה מוטורס משיקה את אולם התצוגה החדש למותג הרכבים החשמליים MAXUS

קבוצת צ'יינה מוטורס השיקה בחמישי האחרון בפתח תקווה את אולם התצוגה החדש למותג הרכבים החשמליים MAXUS, חברת בת של SAIC יצרן הרכב הגדול בסין. האולם החדש יכלול בשלב ראשון את שני הרכבים שהחלה הקבוצה לשווק בישראל בתחילת השנה: EUNIQ 5 – המשפחתית בעלת שבעת המקומות החשמלית הראשונה בישראל ו-E-DELIVER 3 – המסחרית החשמלית המתקדמת ביותר. בתוך כך, הקבוצה החלה לשווק את ה- E-DELIVER 9, מסחרית חשמלית 4 טון (משקל כולל) ראשונה בישראל.

קבוצת צ'יינה מוטורס משיקה את אולם התצוגה החדש למותג הרכבים החשמליים MAXUS
הרב דוד לאו, הרב צבי לאו ויצחק קויפמן באירוע ההשקה צילום: יח"צ

אירוע השקת אולם התצוגה החדש של קבוצת צ'יינה מוטורס משך אליו מאות אורחים נכבדים וביניהם מנהלים בכירים במשק הישראלי.

 

שוק הרכב בשנה האחרונה התאפיין בכניסה של רכבים חשמליים חדשים בנוף הישראלי ובניהם מספר מותגים סיניים. מדובר בבשורה צרכנית אדירה למשק הישראלי במיוחד לאור הנתונים שפרסם בימים האחרונים המשרד להגנת הסביבה עם העלויות החיצוניות הנגרמות למשק הישראלי בשל זיהום האוויר הנוצרים מהפליטות. המסמך כלל צפי כי מעבר לכלי-רכב חשמליים בהיקף של של 25% עד לשנת 2030, יחסכו למדינה כמיליארד שקל בשנה. בכדי לעמוד ביעדים אלו על המשק הישראלי להעביר כיום את צי הרכב שלו לרכבים חשמליים הן בתחום הפרטי והן בתחום הרכבים הכבדים. עבור חברות שיבצעו את השינוי, המעבר לרכבים חשמליים יעניק חיסכון משמעותי בטווח הארוך בהוצאות שוטפות של דלק, טיפולים, הטבות מס ברכישת הרכב, ביטוח ואגרות רישוי. קבוצת צ'יינה מוטורס שביצעה מהפכה בשוק האוטובוסים בישראל, מתכננת לעשות זאת שוב בעולם הרכבים הפרטיים והמסחריים החשמליים ובכך להביא בשורה משמעותית לשוק הישראלי.

 

בתוך כך, צ'יינה מוטורס החלה לשווק את ה- E-DELIVER 9, מסחרית חשמלית 4 טון ראשונה בישראל ותקדים בכך גרסאות חשמליות של המסחריות האירופאיות שיגיעו לארץ רק ב-2022. הE-DELIVER 9 מגיעה עם אבזור טכנולוגי מלא הכולל מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסך ''10.1 , מפתח חכם, תצוגה גרפית בנסיעה לאחור וחיישני חניה. באורך 5.94 מ', גובה 2.76 מ', נפח תא מטען 11,000 ליטר, משקל כולל של 4,050 ק"ג וכושר העמסה של 1,335 ק"ג. הE-DELIVER 9 חשמלית 100% כאשר הסוללה 88.55 Kw , טווח הנסיעה המירבי 406 ק"מ (WLTP), טעינה מהירה (DC) של 80% בתוך 45 דקות וצריכת האנרגיה היא 312 וואט לשעה.. המחיר: 269 אלף שקל (לא כולל מע"מ).

צילום: יח"צ

יצחק קויפמן, יו"ר קבוצת צ'יינה מוטורס: "ביום מיוחד זה אנו קובעים את המזוזות וחוגגים את פתיחתו של אולם התצוגה החדש למותג החשמלי המוביל - MAXUS. פתיחת האולם מסמן עבורנו נקודת נוספת בפעילות העסקית, כפי שחוללנו מהפכה בעולם הרכבים הציבוריים, להוביל את מהפכת הרכבים החשמליים בישראל. שוק הרכב עומד בפני שינוי משמעותי, הכולל כניסה של שחקנים חדשים בתחום הרכב עם מגוון מותגי רכב חשמלי שהציבור הישראלי ייהנה מהם בשנים הקרובות. Euniq5 של MAXUS, המשפחתית בעלת שבעת המקומות החשמלית הראשונה בישראל היא בשורה אדירה לבעלי המשפחות בישראל, לצידה המסחרית החשמלית המתקדמת E-deliver3 שתבצע שינוי מהותי לעסקים רבים במעבר לעולם החשמלי. רכבים המונעים 100% חשמל הם בעלי יתרונות רבים על פני רכבי בנזין וסולר, שומרים על בריאותינו עם דרגת זיהום 0, שקטים ואינם פוגעים במרקם החיים העירוני ובפן הכלכלי חוסכים אלפי שקלים בשנה לצרכן הישראלי".

 

אודות:

קבוצת צ'יינה מוטורס, הוקמה בשנת 2009 ע"י איש העסקים יצחק קויפמן, והפכה תוך מספר שנים לאחת החברות המובילות בתחום התחבורה בישראל. החברה היא הזכיינית של מספר יצרני כלי רכב סיניים ויצרני ציוד כבד: רכבים פרטיים, מסחריות, אוטובוסים, משאיות, רכבות, , ציוד הנדסי, ציוד לוגיסטי ועוד.

 

צילום: יח"צ

 

 

צ'יינה מוטורס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד