כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לא התחסנה • נלחמים על חייה

למרות התסמינים: רופאת המשפחה קיבלה מטופלים; מחוברת לאקמו

רופאת משפחה בשנות ה-50 לחייה, שבחרה לא להתחסן מפני קורונה, נדבקה בנגיף וכעת היא מאושפזת במצב קשה. הרופאים נאבקים על חייה והיא חוברה למכונת אקמו. עד כה, אותרו שמונה מטופלים שנדבקו בקורונה לאחר שבאו במגע עם הרופאה. במשרד הבריאות מקשיחים סנקציות כדי למנוע את המקרה הבא

למרות התסמינים: רופאת המשפחה קיבלה מטופלים; מחוברת לאקמו
אילוסטרציה צילום: unsplash

רופאת משפחה בשנות ה-50 לחייה, שבחרה לא להתחסן מפני קורונה, נדבקה בנגיף וכעת היא מאושפזת במצב קשה. הרופאים נאבקים על חייה והיא חוברה למכונת אקמו. כך דווח בחדשות 13.

על פי הדיווח, הרופאה, בעלת מרפאה פרטית שסיפקה שירותים לשתי קופות החולים הגדולות בארץ, כללית ומכבי, החלה לפתח תסמינים עוד בתחילת שבוע שעבר, אך בכל זאת לא עברה בדיקת קורונה והמשיכה לקבל מטופלים.

עד כה, אותרו שמונה מטופלים שנדבקו בקורונה לאחר שבאו במגע עם הרופאה. בעקבות המקרה, במשרד הבריאות דרשו היום להקשיח את הסנקציות נגד רופאים שבחרו לא להתחסן, במטרה למנוע מהם לפגוש מטופלים.

בד בבד, מדוח נתונים שפורסם הערב בחדשות 13, מהתאריכים 3-2 ביולי, עולה כי המעבדה החדשה בנתב"ג, אשר מספקת שירותי דיגום בלבד של נגיף הקורונה, דגמה 18,638 בני אדם, כאשר 5,825 מתוכם הגיעו למעבדה אחרי למעלה מ-24 שעות. כמו כן, 1,087 מהדגימות נותרו ללא פיענוח גם אחרי יממה שלמה, ו-82 מהדגמות נפסלו לחלוטין. כלומר, אלפי אנשים הסתובבו באופן חופשי בזמן שלא ידעו אם נדבקו בחו"ל או לא.

כמו כן, הזמן הממוצע שלוקח מרגע ביצוע הבדיקה ועד לקבלת התוצאה עומד על 18 שעות, כאשר היעד של משרד הבריאות הוא עד 24 שעות.

 

קורונה רופאת ילדים חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד