ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
לצד הפסקות החשמל

תעלומה באיראן: מחסנים הקרובים למפעל הצנטריפוגות עלו באש

שריפה מסתורית גדולה פרצה אמש באיראן באזור שבו נמצאים מחסנים של המשטר האיראני. לפי התיעודים והתיאורים מהמקום, נראו נחשולי עשן שחור מתמרים מהאזור | השריפה פרצה באזור שבו הותקף מפעל צנטריפוגות בחודש שעבר

תעלומה באיראן: מחסנים הקרובים למפעל הצנטריפוגות עלו באש
שריפה באיראן צילום: צילום מסך

שריפה גדולה פרצה אתמול (שני) בסביבות השעה 19:00 בעיר קראג' שבאיראן, במבנה אותו הגדירו במדינה כ"מחסן או "מפעל" . מדובר באזור מיוחד שבו נמצאים מחסנים של המשטר האיראני. לפי דיווחים בתקשורת הזרה, "דווח על פיצוץ גדול שהתרחש במחסן במערב טהרן". מדובר באזור שבו הותקף מפעל צנטריפוגות בחודש שעבר.

על פי סוכנות החדשות האיראנית הרשמית למחצה (ISNA), "האש הגדולה פרצה בקבוצת מחסנים הממוקמים ממערב למדינה". לפי הדיווח, השריפה התרחשה במחסנים של מפעלים באזור מיוחד של המשטר האיראני בקראג', והמקום נראה מלא בעשן שחור שנראה למרחקים. "מקום השריפה היה מחסנים גדולים שבו אוחסנו כל מיני סחורות, אפילו מכשירי חשמל ביתיים", כתב אחד העיתונאים שמסקר את איראן, "כל אחד מהם עם שטח של כ-60 מ"ר עלו באש", הוסיף.

לא ברור עדיין כיצד פרצה האש, ולא דווח על פצועים או הרוגים, אם כי האיראנים יודעים להכחיש ולהסתיר אירועים שהם אינם מעוניינים שהמערב ייחשף אליהם.

העיר קראג', עיר תעשייתית גדולה המלאה במפעלים, היא בירת מחוז אלבורז באיראן, אך היא גם פרבר של טהרן, שנמצאת במרחק של 20 ק"מ משם. העיר נמצאת במחוז קראג', ובה מפעלים המייצרים סוכר, טקסטיל ואלכוהול.

בתוך כך, הפסקות חשמל שנרשמו במקביל ברחבי איראן, עצרו גם את שעון הכביש הענק שמראה את ספירת הזמן שקצב המשטר האיראני לחיסול ישראל. כך לפי איראנים רבים שפרסמו זאת בחשבונות המדיה החברתית השונות.

 

צנטריפוגות פיצוץ באיראן שריפה באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד