כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"כמו שפעת"

סינגפור תפסיק לדווח על נתוני התחלואה בקורונה

סינגפור תפסיק לדווח על מקרים של קורונה, לאחר שגורמים רשמיים אמרו כי "הגיע הזמן לחיות עם המחלה כמו שפעת ולהמשיך בחיינו" | חיים בשגרה לצד הנגיף

סינגפור תפסיק לדווח על נתוני התחלואה בקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

סינגפור פרסמה "כיצד ייראו החיים עם התמתנות נגיף הקורונה", כאשר הבדיקות השגרתיות הסתיימו ולא פורסמו מקרים חדשים.

במקום זאת, הנגיף יטופל 'כמו שפעת'. כך, שרק במקרים חמורים הנדבקים יאושפזו בטיפול נמרץ. בנוסף, סינגפור תוודא שמערכת הבריאות תוכל להתמודד עם הנגיף, ובדיקת גבולות לגבי חולי קורונה יהיו חלק מה'נורמה החדשה'.

התוכניות של סינגפור עשויות לתת דחיפה מוראלית לבריטניה, לאחר הביקורת שספג ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, ממדענים בארצו, לאחר שפרסם כי בריטניה תבטל את כל ההגבלות, והכריז על "יום החופש" ב-19 ביולי.

שרים בסינגפור אמרו: "אנחנו לא יכולים למגר את הקורונה, אבל אנחנו יכולים להפוך את המגפה למשהו הרבה פחות מאיים, כמו שפעת, מחלות ידיים, רגליים ופה או אבעבועות רוח, ולהמשיך בחיינו". השרים אמרו כי "זה אומר שזה יהפוך לחלק מחיי היומיום, בדומה לאופן שבו אנו מטפלים כיום בשפעת".

"מכיוון שהסיכוי לחלות בשפעת כל כך נמוך, אנשים חיים עם זה", כתבו השרים במאמר מערכת משותף באתר Straits Times. על פי התוכנית החדשה, מכיוון שרוב הנדבקים יוכלו להחלים בבית מכיוון שאנשים מחוסנים לא זקוקים לטיפול בבית חולים

"סביר להניח כי מי שמטפל באנשים נדבקים בבית לא יחלה בעצמו, מכיוון שהוא מוגן גם באמצעות חיסונים", הם כתבו כי בדיקות בגבול ודרכונים לחיסונים יהיו חלק מ'הנורמלי החדש'. סינגפור טיפלה בנגיף בצורה טובה מאד, ועד כה רשמה רק 62,000 מקרים, ו-36 מקרי מוות.

קורונה סינגפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד