ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא נלחצים מלחץ כספי"

הח"כ תקף את ליברמן: "קנית את מנסור בכסף". צפו

ח"כ אזולאי מש"ס תקף את ליברמן על רקע דבריו בלשכת רואי החשבון באילת ואמר: "אנחנו ילודה וברכה. ילדים הם ברכה". אזולאי אמר גם: "לקחתם את מנסור ונתתם לו כסף. אנחנו הוכחנו שאם היינו רוצים כסף היינו נכנסים ומקבלים. אבל לנו יש רוח, דרך ואידיאולוגיה"

הח"כ תקף את ליברמן: "קנית את מנסור בכסף". צפו
חה"כ אזולאי צילום: יונתן זינדל פלאש 90

חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס תקף אתמול (שני) בנאומו מעל בימת הכנסת את שר האוצר אביגדור ליברמן, על רקע דבריו של האחרון בכנס לשכת רואי החשבון באילת בהם התייחס לשלל נושאים שעל הפרק, תוך התנגחות בלתי פוסקת במגזר החרדי.

ח"כ אזולאי אמר לליברמן: "אף אברך שיושב ולומד לא יעזוב את התורה בגלל שתקצץ לו. אנשים מוותרים על איכות חיים ועל כל התפנוקים כדי ללמוד תורה והם ימשיכו לנהוג כך. שום ממשלה לא תוכל לפגוע באברכים ולומדי התורה. הציבור החרדי לא נלחץ מלחץ כספי, השלך על ה' יהבך והוא יכלכלך".

אזולאי המשיך: "הוא אומר 'חרדים ובדואים זה ילודה ובטלה', אבל אנחנו החרדים – ילודה וברכה. נביא עוד ילדים כי זה התשובה. זו ברכה ולא קללה. רק ברוח שלנו ננצח. על כל כולל שירצה לסגור לנו  - ייפתחו עוד ישיבות ועוד כוללים".

"לקחתם את מנסור ונתתם לו כסף. אתם קניתם הצבעות היום בכסף. אנחנו הוכחנו שאם היינו רוצים כסף היינו נכנסים והיינו מקבלים את מה שאנחנו רוצים. אבל לנו יש רוח, דרך ואידיאולוגיה. דרך שהנחילו לנו אבותינו. בדרך הזאת נלך ובדרך הזאת אנחנו נמשיך", תקף אזולאי בחריפות.

ינון אזולאי אביגדור ליברמן מנסור עבאס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד