י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אראל סגל התבאס

משטרת מחשבות? איש הימין הודח מלשדר

בשמאל עברו להשתיק גם את התקשורת הימניים? במהלך שידור תכוניתו סיפר הבוקר (שלישי) אראל סגל בשידור ברדיו 103 כי "הנהלת הרדיו הדיחה את איש הימין רועי עידן ששידר לצידי מידי יום שלישי"

משטרת מחשבות? איש הימין הודח מלשדר
אולפן שידור צילום: pixabay

לאחר שהצליחו לשלוח את הימין לספסלי האופוזיציה, עברו בשמאל להשתיק גם את אנשי התקשורת הימניים? במהלך שידור תכניתו ברדיו 103, סיפר הבוקר (שלישי) אראל סגל בשידור כי "הנהלת הרדיו הדיחה את איש הימין רועי עידן ששידר לצידי מידי יום שלישי".

פרסום ההחלטה מגיע (בעיתוי מקרי?) לאחר שעידן הרבה לתקוף את הממשלה שהוקמה, תוך שהוא מציג קו לוחמני במיוחד נגדה. בתגובה לפרסום דבריו של סגל כתב עידן: "אראל נאבק בהחלטה בצורה מעוררת הערכה לאורך זמן רב. תאמין לי שהוא מתבאס יותר ממני".

במהלך השעות האחרונות תקף עידן את שהתרחש במליאת הכנסת בלילה האחרון, על בנט ושקד כתב: "שני הנוכלים שיקרו למצביעים שלהם, גנבו את הקולות הקימו ממשלה עם גורמים שלא מוכנים להצביע בעד ההארכה המחוררת של חוק האזרחות הגרוע אפילו אחרי הפשרות המתרפסות של שקד שחוררו אותה עוד יותר, מסרבים להתחייב לחקיקת חוק נורמלי עם המחנה הלאומי - ועוד מעיזים הם ומלחכי הפנכה שלהם לזרוק האשמות".

יצוין כי עידן העביר ביקורת גם על התנהלותו של נתניהו: "ממשלה שמקדשת את ה"סטטוס קוו" מקדשת את המשך הגריסה האיטית והעיקשת של מדינת הלאום היהודית דמוקרטית על ידי הפקידות ומערכת המשפט. זה היה הסיפור אצל ביבי שונא השינויים וזה הסיפור כעת ביתר שאת" כתב עידן בחשבון הטוויטר שלו לאחר פרסום .

אראל סגל רדיו 103 סתימת פיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד