י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו ברגעי הדרמה

יפן: הרוגים ונעדרים במפולת בוץ אדירה בעיר הנופש

במפולת בוץ אדירה בעיירת נופש יפנית שהתרחשה בעקבות גשמים עזים, נקברו עשרות בתים וכוחות ההצלה תרים אחרי עשרות נעדרים שעדיין לא נוצר עמם קשר | עד כה דווח על ארבעה הרוגים | תיעוד המפולת

יפן: הרוגים ונעדרים במפולת בוץ אדירה בעיר הנופש
מפולת בוץ ביפן צילום: צילום מסך

מפולת בוץ אדירה בעיירת הנופש היפנית אטאמי שנודעת בזכות המעיינות החמים שבה, קברה עשרות בתים תחתיה וכעת קיים חשש לחייהם של עשרות. 

יותר מאלף חיילים כבאים ואנשי כוחות ההצלה נוברים בבוץ שהצטבר וקבר תחתיו עשרות בתים ומחפשים ניצולים וגופות שנקברו תחת הבוץ. המפולת האדירה באה בעקבות גשמים שירדו באזור. מניין ההרוגים הרשמי עומד לפי שעה על ארבעה בני אדם, אך החשש הוא שעשרות נוספים נקברו בבוץ.

לפי הרשויות, 130 בתים נקברו תחת הבוץ. עדי ראייה סיפרו כי שמעו שאגה אדירה כאשר זרימת המים בערוץ קטן באזור הפכה לשיטפון שסחף עמו בוץ שחור, עצים, סלעים והריסות של מבנים. תושבים מבוהלים תיעדו ממרפסות ומחלונות בתיהם את המפולת הפתאומית, שאף ניתקה חלק מהבתים מיסודותיהם וסחפה אותם. 

המספר הראשוני של הנעדרים לפי הודעת הראשונות עמד תחילה על 20, אך בהמשך הבהירו כי לא הצליחו ליצור קשר עם 174 בני אדם, והבוקר מספר מנותקי הקשר ירד ל-80 לאחר שהרשויות הצליחו ליצור קשר עם חלקם. 

אטאמי היא כאמור עיירת נופש, ורבים מהדירות והבתים בה לא מאוכלסים במשך תקופות ארוכות בשנה. מניין ההרוגים הרשמי עומד כאמור על ארבעה לפי שעה. אחת מאלו שנהרגו היא אישה בת 82 שחולצה בחיים, אך מתה מפצעיה בבית החולים.

מפולת בוץ יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד