ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון

נציגי 50 חסידויות בכנס: "אף בחור לא יישאר בלי ישיבה"

כלל נציגי קהילות החסידים התאספו אתמול לכנס גדול לקראת סיום זמן קיץ וכהכנה לזמן אלול הקרוב. משתתף בכינוס ל'בחדרי חרדים': "מטרת הכינוס: לדון 'בתשועה ברוב יועץ' איך דואגים שאף בחור מכל הקהילות בארה"ק לא יישאר בלי ישיבה לזמן אלול בקרוב"

נציגי 50 חסידויות בכנס: "אף בחור לא יישאר בלי ישיבה"
כינוס החסידיות למען בחורי הישיבות צילום: באדיבות המצלם

כלל נציגי קהילות החסידים התאספו אתמול (שני) לכנס גדול לקראת סיום זמן קיץ וכהכנה לזמן אלול הקרוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכינוס שהתקיים לאור בקשתם של מרנן האדמורי"ם, השתתפו מעל 50 נציגים מ-50 קהילות חסידיות שונות, כדי לדאוג לעתיד החינוך של בחורי החמד.

אחד המשתתפים בכינוס אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מטרת הכינוס הייתה: לדון 'בתשועה ברוב יועץ' איך דואגים שאף בחור מכל הקהילות בארה"ק לא יישאר בלי ישיבה לזמן אלול בקרוב".

איש החינוך הרב יעקב בטלמן נאם בכינוס והרחיב על המעלה הגדולה שיש לקהילות שיכולים לסייע לבחורים בשיתוף עם ראשי החבורות והרכזים בבתי כנסת.

הגאון רבי יצחק מאיר שטרנבוך, מחשובי מגידי השיעור בישיבת מיר, מסר שיחה על החשיבות שכל קהילה תדאג לבחורים שלה שלומדים בישיבת מיר, בשיתוף עם צוות הרוחני של ישיבת מיר והרב יוסף גרליץ מראשי ארגון משכני.

במהלך הערב התקיים רב שיח ארוך ומועיל בין כלל נציגי הקהילות והמשתתפים ביניהם נאמו: הרב אריה כהן מקהילת גור, הרב בערל טרום מקהילת בעלזא , הרב חיים רפאל איזנבך מקהילת צאנז, הרב יוסף פריזנט מקהילת באיאן, הרב דוד חיים רבינוביץ מקהילת ראחמסטריווקא, הרב יעקב גרין מקהילת לעלוב. מי שהנחה את המעמד הוא הגאון רבי ברוך טסלר מנהל רוחני משכני בקהילת ויזניץ.

בחורי ישיבות זמן אלול חסידויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד