כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

3 יתרונות של איתור נזילות

זקוקים לעזרה? הסימנים שציינו או לפחות שניים מהם מעוררים בכם חשד? סביר להניח שיש לכם בעיה של נזילות שחשוב לאתר לפני שהבעיה תחמיר אף יותר. במאמר זה נביא בפניכם שלושה יתרונות של שירותי איתור נזילה, למי לפנות ולמה העיתוי של השירות חשוב כל כך

3 יתרונות של איתור נזילות
אינסטלציה צילום: CANVA

זה יכול לקרות ללא התרעה מוקדמת, פתאום מגיע חשבון מים גדול ואם זה לא מספיק הריחות בבית אינם נעימים, כתמי עובש צצים וסימני הרטיבות מגיעים ומחמירים את התמונה הכללית. מוכר לכם? האם נתקלתם בסימנים שציינו כאן? אם כן ייתכן שגם אתם צריכים לשמוע על שלושה יתרונות שיעזרו לכם למצוא את מקור הנזילה במהירות ולמנוע נזק גדול יותר.

זקוקים לעזרה? הסימנים שציינו או לפחות שניים מהם מעוררים בכם חשד? סביר להניח שיש לכם בעיה של נזילות שחשוב לאתר לפני שהבעיה תחמיר אף יותר. במאמר זה נביא בפניכם שלושה יתרונות של שירותי איתור נזילה, למי לפנות ולמה העיתוי של השירות חשוב כל כך.

איתור נזילות ללא שבר – יש לזה יותר מיתרון אחד

איתור נזילות באמצעות חברה מקצועית ימנע מכם את השבר וההרס שהיו נהוגים תחת שיטות עבודה בעבר. כיום, איתור הנזילה פשוט יותר ובאמצעות מצלמה תרמית אפשר בהחלט להגיע לשורש הבעיה ועדיין לשמור על ריצוף ועל קירות ללא שבר ונזקים גדולים אף יותר.

יתרון מספר 2# גילוי מוקדם במינימום זמן השקעה וחסכון

היתרון הנוסף שמאפשר לכם שירות של איתור נזילות קשור לא רק במניעת הרס אלא גם איתור הבעיה בזמן הקצר ביותר שלה בפרט שמקור הנזילה אינו ברור והאריחים היוקרתיים הותקנו לאחרונה.

באמצעות מצלמה תרמית מבוססת קרני אור אדומות של אינפרה אפשר לאתר את הנזילה במהירות תוך כדי הבנת הפרשי הטמפרטורה והנה התשובה מצויה בידיכם. עכשיו אתם יודעים מה מקור הנזילה בלי לשלם יותר מדי, בלי לקחת ימי חופש וללא עבודות נוספות שיכולות בקלות לייקר את הבעיה.

עם זאת ולמען הסר ספק כן חשוב לציין כאן כי יהיו בהחלט מקרים שבהם לא יידרש לערב מקורות טכנולוגיים ולאתר את הנזילה בפחות ציוד, פחות עלויות ופחות זמן ובתנאי שבחרתם נותן שירות מקצועי, בעל מוניטין ששקיפותו ואמינותו מעל לכל.

יתרון מספר 3# לדעת את ערכו האמיתי של הנכס לפני הקנייה

יתרון נוסף שחשוב לדבר עליו זה איתור נזילות במעמד בדק בית, שנייה לפני שאתם קונים את הנכס באמצעות בדיקת איתור נזילות תדעו את ערכו האמיתי של הנכס כך שאם דרשו מכם יותר מערכו האמיתי של הנכס הנה סיבה טובה לדרוש שיתקנו את הנכס או לחילופין שיורידו לכם את עלות ירידת הערך של הנכס בשל הרטיבות שגיליתם תוך כדי בדיקת הדברים.

בסיכומו של דבר, במאמר זה הבאנו בפניכם יתרונות שאותם תוכלו ליישם לפני מכירת נכס, קניית נכס או אם קיים חשש גדול שהנזילה עלולה לפלוש לדירות סמוכות ולהפוך נזק מזערי למשהו שיעלה לכם הרבה יותר.

חושדים שיש לכם נזילה בדירה הקיימת או זו שאתם רוצים לקנות? לפני שאתם יוצאים לדרך חדשה אל תשכחו לשלול את הנזילה אם אכן יש אחת כזאת.

נזילות מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד