כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איך נבחר נכון בגדים באונליין?

העולם רץ קדימה, היום אנו מזמינים כל דבר באינטרנט. השאלה איך נבחר בגדים שאנו צריכים למדוד טרם הקנייה • הודיה קצביאן מ- HNR מסבירה כמה פשוט לקנות בגדי ילדים חרדים באונליין

איך נבחר נכון בגדים באונליין?
קניות ברשת צילום: unsplash

הודיה קצביאן מ- HNR מסבירה כמה פשוט לקנות בגדי ילדים חרדים באונליין

דבר ראשון  שעלינו להכיר לפני שאנחנו מתחילים בקניות אונליין הוא "טבלת המידות."  לכל אתר ברשת שמוכר בגדים לשבת או לכל אירוע, יש טבלת מידות שאמורה להדריך אותנו גם לגבי המידות וגם לגבי היקפי חזה ומותניים. לפני כל קנייה, הסתכלו בטבלת המידות ותמדדו את עצמכם כדי להבין מהי המידה שלכם, המתאימה לאתר שממנו אתם מעוניינים לקנות את בגדי השבת לילדות שלכם.

לכל אתר יש מידות משלו, סנטימטרים, אינצ'ים.

לרוב, כשאנחנו קונים דרך האינטרנט, בקנייה אונליין - אומרת הודיה קצביאן -
לדוגמה,
שמלות לילדות לאירוע שיתקיים בעוד ימים ספורים, אנחנו רוצים לקבל במהירות את הבגד. מומלץ  לקנות באתרים ישראליים, כך שהבגד יגיע אליכם במשלוח אקספרס בתוך זמן קצר. גם הבגד יתאים לטעם שלכם ולמידות של הגוף הישראלי וגם תקבלו אותו במהירות.

שימו לב לפני שאתם ממהרים להזין את מספר האשראי לאתר, שמדובר באתר אמין, והרכישות בו מאובטחות. לא פעם ולא פעמיים דלפו מספרי האשראי לרשת.

חפשו קופונים. לרוב, כמעט בכל אתר יש איזושהי הנחה על קנייה ראשונה. . גם אם תצטרפו לרשימת הניוזלייטר של האתר, תהנו מקופונים ומהטבות שוות.

לכל אתר יש מדינות החזרה. יש אתרים שאתם אמורים לשלם את עלות המשלוח, וישנם אחרים שלא. כדאי מאוד, טרם הקנייה, לבדוק מהן אופציות ההחזרה.

אצלנו בHNR  תהנו מבגדי ילדים המתאימים למגזר החרדי בגזרה הכי מחמיאה, מהבד הכי איכותי שיש.  במשלוח מהיר עד הבית, וברכישה מאובטחת של מאה אחוז הגנה ובטיחות.   

קניות אונליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד